diskbråck i nacken
Hej har fibromyalgi. Sedan ett år tillbaka har jag diskbråck i nacken. Diskbråcket är väldigt besvärligt, med mycket värk och stelhet. Undrar om det är någon som har samma elände?
Fy det låter inte alls kul. 😕Får du någon hjälp med diskbråcket? Jag tänker typ sjukgymnastik eller liknande.
Jag har inte fibromyalgi men 2 diskbråck som varit väldigt besvärliga under flera års tid och som sitter så illa så de inte går att operera. Jag skulle rekommendera dig att gå till en osteopat. Sjukgymnastik har varken gjort till eller från för mig. Det var först när jag kom till en duktig osteopat som jag blev betydligt mycket bättre.
tack för tipset!
Aj Aj 😮 det låter inte skönt 😕 Hur bar du dig år för att få ett diskbråck i nacken? Du måste ju ha råkat ut för något.
Jag har fibromyalgi, sedan flera år, och har fått någon sorts inflammation i vänsterarmen så att den knappt är användbar.
Jag har både fibro och ett diskbrock i nacken. Tycker på vissa sätt att diskbrocket är värre.
Jag är väldigt tacksam för att arbetsförmedlingen har anpassat mitt kontor så att jag ändå kan jobba heltid. Mitt diskbrock sitter så att det påverkar båda armarna och axlarna först och främst vilket kan förstöra när man behöver sitta vid datorn.

Jag har också fibro och tre diskbråck varav två sitter i nacken så att de påverkar armarna. Det enda som hjälper mig är en bra osteopat eller en riktigt bra kiropraktor.
>>>Malum domesticum<<<