Lite spänd och har förväntan
Imorgon ska jag då ta mig till Gottfries kliniken i Mölndal för utredning av ev fibromyalgi, känner mig spänd och har förväntan trots att jag kanske inte ska ha det om det blir bakslag där med men men hoppas jag kan sova inatt.
Håller tummarna för dig Nettan 👍
Håller tummarna idag! 🤗
Stort lycka till! …eller vad man nu säger i sådana här lägen :))
japp då var besöket över och fick träffa en bra läkare som kunde förklara och även förstå mig. dock uppfyllde jag inte kraven på fibromyalgi (hade bara 9 ömma punkter och man ska ha 11) men klart var B-12 brist och där hjälper inte tablettform utan fick injektionsform samt misstänkt ME (kronisk trötthetssyndrom) återbesök i december och hjälper inte b-vitamin får vi då leta vidare om det inte är fibromyalgi i alla fall. Riktigt nöjd med besöket är jag iaf😃
Åh, jag har också haft behandling för B12-brist. Det är superbra att man fann den eftersom man kan må mycket dåligt om den inte behandlas.
Visst kan man få smärta av ME? Har läst det någonstans tror jag. Iofs får man smärta av B12-brist också, så det går väl hand i hand…
Vad skönt att du känner att du blev hörd och att du är nöjd! ❤️
#6 Vad jag förstod på läkaren kan man ha smärtor i samband med ME och han misstänkte ju det men ville kolla bristen först. Tack alla andra för stöttningen, känns skönt att få det ibland när orken och humöret tryter♥️