Inre stress inför semesterripp.
På lördag bär det av till Kreta för 1 veckas sol, bad, mat och dryck, ja och så gubben med.
Tänker hela tiden på mediciner som ska räknas och packas ner, vilka kläder som ska med (har alltid för många "lasar" med mig). Biljetter, hur lång tid tar det till Sturup? Ja allt det där ni vet. Det blir aldrig tyst i hjärnan. Kommer att säcka ihop när vi väl är framme.
Varenda gång blir jag lika stressad! Kan inte koppla av. Förbannar mig själv för att jag bokade resan, med vet att det kommer att bli bra till slut.🤔
SLUTGNÄLLT
För mig är det antingen så som du beskriver att hjärnan bara mal och mal eller också tvärdött. Försöker tänka på vad som ska med och det blir… eh… tandborste?…🤪😉
Så otroligt underbart för dig att komma iväg till värmen. Så jag unnar dig detta! ❤️Tänk om du kunnat packa med mig bland lasarna! 😂Det är ju precis som du säger - det blir bra till slut. När du landat där och kommer till ro hoppas jag du får ladda alla batterier och fylla på med kraft inför höst och vinter. Stor kram till dig! 🤗
Jag har nu varit hemma i, vad blir det nu? 17 dagar.
Allt gick bra och jag var nästan värkfri efter 3 dygn. Har aldrig varit med om det innan, men tror att det var så pass varmt ca 35gr, så att kroppen blev "genomkokt". Sedan blev det ju dubbelt upp med smärtor så fort vi landade på Sturup. Men härligt hade vi det.
Jag stoppade in dig, lite, Jeanette K i handbagaget, det märkte du väl🤗.
Nu ska jag läsa ikapp mig här.
Ingrid H
ett sätt att minska stressen kan ju vara att man skriver upp saker…som att skriva en packlista m.m
Det gör jag. Skriver packlista, Det minskar stressen för mig.
#2 Tack det var snällt att jag fick åka med!! ❤️