Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1157 ggr
Cahira
2014-07-10 07:23
1

Roa sig?

Har ni nagra tips pa vad man kan gora nar man har san vark att man ar fastparkerad i sangen?

Lasa gar inte pga extrem huvudvark, tv blir otroligt trakigt i langden, handarbete ger vark i handlederna efter en stund, planering av saker gor mig bara mer rastlos. 

Nagra ideer/forslag?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

flocken
2014-07-10 08:33
0

Film. Vi ha cmore play inlagd på tv + så vi kan hyra fil.  Jag kan plöja igenom hur många filmer som helst OM det finns någon extremt sexig person med.👍

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Rita-S
2014-07-10 10:41
0

Lyssna på ljudbok :) finns massor med ljudböcker man kan lyssna på via en mp3-spelare, dvd-spelare, via TVet och dvd/bluerayspelarn där etc :) 
Annars finns ju filmer och tv-serier via exempelvis Netflix om man tröttnar på tv och det tråkiga som finns där. Netflix är en värdefull investering för min del iaf, det finns dokumentarer, tv-serier och filmer där så man kan välja.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[JeanetteK]
2014-07-10 16:20
0

Jag gillar också Netflix. Har fastnat i "orange is the new black". 🙂Har tyvärr inga bra tips annars alls. Det är hopplöst när man fastnar i sängen. 😕

Cahira
2014-07-11 19:48
0

Tack for tips. 

Det har mest blivit tvtittande. Kanns lite trist att man kommer pa sig sjalv att titta pa dr phil sa man far lite drama och action in i dagen. ☺️

[JeanetteK]
2014-07-11 19:49
1

#4 Ha ha… ja… been there done that… 🤐

Cahira
2014-07-11 19:57
0

Maste da saga att jag mar battre idag. Kan sitta upp och igarkvall kunde jag trana ena hunden lite. ❤️

Har fortfarande inte hort fran lakaren. Tycker det ar jobbigt nar man gar och vantar och inte hor nagot.

[JeanetteK]
2014-07-12 14:24
0

Skönt att du mår bättre! 🤗

Cahira
2014-07-13 02:21
0

🤗

Kunde aka idag och halsa pa Mikes syster och hjalpa henne med lite kloklippning av djur. :) Och ta bilder! 

Men det kanns i ryggen vill jag lova. Har massa borden som inte kommer bli gjorda. Men ar skont att kunna gora lite saker igen.

[JeanetteK]
2014-07-13 14:26
0

Härligt! Förstår att det känns i kroppen, men härligt att du kan lämna sängen! 🙂

Cahira
2014-07-16 03:45
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fast igen. Fick massa angest av att inte kunna gora nagot sa jag ritade cirklar. I fyra timmar. :) Vissa stora, vissa sma, vissa avlanga. 😛

Bilden gor inte sig rattvis, den blev ratt lacker. Ska kanske jobba vidare pa den sedan och antingen farglagga till stenar eller lagga till skuggor sa det ser ut som reptilhud, far se. :) Eller sa gor jag nytt papper med cirklar, det var vansinnigt kul! Och avslappnande. :) Forst skissadejag med skisspenna sedan fyllde jag i allt med kolpenna.

[JeanetteK]
2014-07-16 10:14
0

Det ser jättehäftigt ut! Ser framför mig den i en bred svart ram. Det skulle vara hur läckert som helst.🙂 Man fastnar i mönstret  när man titta på den.

Nettan4
2014-07-16 12:45
0

Häftigt mönster👍