Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1110 ggr
Mettan
0

Undringar om fibromyalgi

förekommer väldigt ofta här och det är inte så konstigt. Jag skriver inte så ofta här, men jag vill gärna gå in och erbjuda er likte faktafiler om fibromyalgi.

Jag har skrivit samtliga filer själv, men förra hösten gjorde jag om dem, moderniserade dem m m, för att göra dem lättare att förstå och kanske diskutera.

Nu vill jag erbjuda er all dessa filer. De är några stycken till antalet numera, men jag vill påstå att jag har fått ganska god ordning på dem numera.

Dessa filer, är i pdf-format och ni får hantera dem precis hur ni vill och jag ger er generell tillåtelse att publicera dem på era hemsidor, om ni skulle vilja det.

Själv har jag gett min läkare dem, och numera använder han dem för att informera nya fibromyalgipatienter. Det har ni okså tillåtelse att göra.

Till er som administrerar sidan här vill jag bara säga att skriv till mej med en e-postadress, som inte har begränsat utrymme eller begränsning på antalet filer så skickar jag dem. då kan de läggas upp här, som artiklar och diskussionsunderlag, om ni vill det.

Skicka mail till mej på

mettan@comhem.se och tala om att ni vill ha filerna, så skickar jag dem. Och kom ihåg:

Det finns inga begränsningar när det gäller användandet eller publicerandet av filerna, vara källförteckning och sådant finns med.

Vi publicering på hemsidor räcker det att det skrivs att författaren har gett sitt tillstånd till publicering.

Hallenena
0

Mettan, jag skall böjra jobba lite på den där hemsidan vi pratade om för ett himla tag sedan. Jag har tänkt sätta upp e107 men skall bara översätta först då alla inte förstår engelska.

Sedan skall moderatorer skolas in i hur det används och sedan kan man använda det bådet som slutet på vissa bitar och öppet på andra.

Orken börjar så smått komma tillbaka igen.

Plats finns massor på min hemsida.

Mettan
0

Härligt! Jag har precis fått ditt mail och börjat funderla lite på det hela.