Möhippa !!!!!!!!!!!
Nyss hemkommen från min underbara möhippa……jag är sjukt trött och väldigt rund under fötterna så jag skriver mer i morgon, kan bara berätta att jag druktigt sedan kl 10 i morse !!!! Har svullna fötter och ser dubbelt. Ska på aktion typ vid tio i morgon good luck *0)
Ska nanna snart måste bara nyktra till lite, skriver mer sen
pUss på er alla fibrosar =0)
Ååå grattis, gudar vad kult! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

hon var inte på auktione ivf… =)
väntar spänt på bild!

Jag va på aktionen !!! faktiskt !!!
Men men nu är det iaf en nykter Lina som skriver.
Dom överraskade mig totalt, jag och en kompis skulle åka och shoppa och hon är alltid sen så jag tog det lungt på morgonen. Skulle jag inte ha gjort nyss utkommen ur duschen och tack och lov påklädd, stormar folket in, jag blir sjukt chockad.
jag fick inget morgon kaffe och dom tog mina cigg i beslag =0( Ville jag röka så skulle jag förtjäna det !
Dom tryckte in mig i bilen och körde hem mig till Maria ( min tärna) där börjar dom sminka mig och klä på mig i skukt fula kläder. Sen fick jag fakiskt en kopp kaffe och till den en ledtråd, en kanin med mikrofon. Jaha det va det, jag ska sjunga.
In i studion (marias man är country stjärna och har egen studio) tack och lov så va det bara jag och Garry där, det tog min en timme och många hostanfall att få rätt på låten, som jag ifs hört innan men aldrig funderat över ( jag är sjukt förkyld)
efter min fina sång så va det lite lunch och sedan skulle jag måla en tavla.
Efter det spelade vi laserdome och jag kom sist, jag tyckte att jag va grym men tydligen inte, 3% träffsäkerhet =0(
Vidare till linedace träning och egen show på en camping, pinsamt.
Sen åkte vi in till lund och det är nu dom verkligen börjar göra bort mig, jag ska gå runt och ge sexualundervisning osv på stan. Sen åt vi osv. Gjorde bort mig lite till osv….sen drar dom in mig på mitt gamla jobb som har nattklubb på helgen däör vi festar massa folk jag känner.
Hyffsat stort uteställe är det, blandad ålder och i går fullt med folk, över 300 gäster. Vad hör jag helt plötsligt är det JAG som sjunger, dom =()=/&/&%/() har satt igång min skiva på nattklubben och tvingar mig att gå upp på ett tomt dansgolv och sjunga och dansa……. suck hehe
Jag kan tyvärr inte förklara alltr idetalj fast jag hade velat för det va så sjukt kul…….dom hämtade mig kl 10 på morgonen och lämnade mig kl 04 i morse.
Ni kan ju själv tänka er hur jag mår idag =0( men sånt får man ta !!!
Först bilden, en väldigt förvånad jag

du är så snygg *asgarvar*