Gnäller av mig lite
Igår var jag i varmvattensbassängen o tränade (var ett par veckor sedan tyvärr) och allt kändes bra, imorse när jag vaknade kändes det någorlunda men ju längre in på dagen ju ondare blev det i kroppen. Lite tur att jag slutade tidigt idag (13) så hem ta en värktablett och slocknade på soffan. Vaknade och smärtan var lindrigare men fortfarande ont så jag har problem att gå/sitta/böja mig :( Så trött på detta

Brukar också få så efter varmvattensbad. Försök att röra dig lite mindre nästa gång.det är lätt att man rör sig för mycket för det är så lätt och känns inget men man får betala det sen.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Kan nog vara så men det kvittar hur lugnt jag tränar så känns det flera dagar efteråt:(

Jo tyvärr är det ju så för oss men just vattengympa är riktigt farligt. Man tänker inte alltid på hur mycket man rör sig för det gör inte ont som om man skulle träna på annat sätt. Jag har ett schema över vad för träning jag ska göra i bassängen och gör inget mer än det . Det kan vara så lite som skiljer mellan att ha lite ont flera dagar och vara liggandes flera dagar. Man får försöka lära sig sin gräns.
Jag var på vattengympa för första gången i tisdags och jag känner verkligen igen mig! Jösses kroppen är helt mör. Ändå blev jag varnad och "fröken" sa till mig att jag skulle ta det lugnt.
Men själva känslan i vattnet var jätteskön. Kroppen kändes alldeles mjuk och rörlig!
Jag känner att just bassängträningen fungerar bättre än om jag skulle gå till gymmet för det klarar jag inte av men är nog som du skriver Mona22 att jag tog nog i lite för mycket i Tisdags:( är fortfarande inte ok.

Jag klarar inte heller av gymmet då det blir för tungt. Tänk på att jobba lite mindre nästa gång, man vill ju så mycket 😉
Känner igen mig så väl….Har fortfarande ont sen i torsdags:/