Lämnar detta forum då jag varit hos läkare idag
Jag har inte Fibromyalgi!! Glad i hågen av detta kan jag nu går vidare mot mina mål i livet. Träning, bättre hälsa, gladare och allmänt bättre. Jag vill bara sända ett tack till er här för era kommentarer och peppning, trots allt så har jag muskelvärk och behöver jobba med att få bort den. Tack och hej från mig!! En glad och nästan helt frisk brud ;-)
Kram Mila 
Jag blir jätteglad för denna anledning att lämna forumet! :) Lycka till! Du är självklart välkommen att stanna även om du inte är sjuk alltså!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Dubbelt :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Hej! Tack så mycket! Ja jag kanske stannar i forumet, jag var lite exalterad och lycklig när jag sist skrev:-D Alla vill ju vara friska och när man får ett sådant besked så spritter det i kroppen av lycka! Kram till dig och tack för dina ord :-)
Kram Mila 
Vad bra! Vad tror de du har istället? Grattis!
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
#4 Tack! Det är pga av min livssituation som jag har smärtsamma muskler och spänningar. Under många många års tid har mitt liv varit kantat med allvarliga händelser, olyckor, hot och annat som gör att den stressen satt sig i mina muskler. Och jag kan säga att på en månad så har jag mindre ont, mindre stel, mindre inflammationer. Även sedan jag gick över till vegankost så har mycket ändrats. Jag har börjat träna igen sen en månad och det är kämpigt, men man måste träna sig över smärtan som man har i början, inte ge sig. Det släpper sakta men säkert
Kram Mila 
Vad roligt att höra att du fått svar på vad det är. 🙂