Myggbett.
Dom älskar mig med det e INTE ömsesidigt. Håller på att bli tokig av alla bett.
Varför blir en del sönderbitna o andra får inte ett bett?
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Du måste helt enkelt vara söt Zimba!
Jag blev alltid sönderbiten förr… men sen jag slutade med socker och sånt som blir socker i kroppen så verkar jag inte vara intressant längre.. och om jag mot förmodan blir biten så kliar det inte speciellt..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
jag har läst fler med low-carb som inte längre är förstavalet för mygga och knott :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

jag har en miljon myggbett som blir stora som 5 kronor, dom säger att myggen är extra giftiga iår.
det tycker jag dom är varje år jag blir biten… :) jag får bett storlek tennisbollar oavsett

hihi, dom har aldrig tyckt om mig innan…..men nu gör dom, jag måste blivit ruggit söt de senaste året 

Har prövat en massa märkliga tips med salvor o spray men nej dom biter mig iallafall.
Nån som har nåt bra tips??? Stanna inne kanske funkar
//Baloo forever
low-carb 
Håller med Rita.. det är det enda som funkat för mig..

//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Mig gillar dom ändå. Har fått en hel massa kring mina fotleder som vanligt. Brukar använda myggmedel om jag kommer ihåg det. Jag äter LC men lite grönsaker och lite bröd. Kanske där det är.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Anki: eller du kanske bara är oemotståndlig som du är? :)
Eurax svor min mormor till. Eurax är en olja/kräm man köpte på apoteket i norge för att lindra klåda/sveda från solbrändhet, maneter, nässlor, mygg o dyl, och det skrämde tydligen bort dom prevantivt med, för det funkade iaf :)
Mygg o knott har alltid gillat mig. Just nu känner jag mig mer eller mindre uppäten o det kliar överallt så jag blir totalt galen! 

har nu kommit på det bästa sättet att plåga ihjäl myggbett, nagelack, det funkar kanon. Träffat en annan som använder det oxå.
//Baloo forever
10, Ja jag är nog oemotståndlig. Fniss. Myggmedel håller fästingarna bort oxå. När myggorna haft sin fest på mig brukar salubrin hjälpa bra. Det är billigt att ha hemma med.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk