Snart som vanligt igen.
Äntligen Augusti o snart e allt som vanligt igen. Apotek etc återgår till sina vanliga öppetider. Hatar när man måste åka omvägar för att få tag i saker, bara för det e semesterstängt. Här har ni en som längtar till hösten med regn o rusk.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jag gillar också hösten! Fast denna sommaren har ju varit mest sval o regnig iofs. *ler* Men visst kan det ställa till problem med semesterstängt… Fram för hösten!

jag älskar hösten min vackraste mysigaste årstid
Hösten är en underbar tid. Det tycker jag med, jag längatar efter den höga lite "krispiga" kristallklara september luften. Ja fast iofs är alla årstider fina, på sitt sätt. tur att vi har 4 årstider, så att vi får omväxling. Juli och augusti är så kvalmiga månader.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jaha, här hör ju inte jag hemma på denna tråd.. Men som en joker hoppar jag ändå in och slår ett slag för sommar och sol! ;) Men efter en sån här regnig, solfattig sommar - då undrar jag hur jag ska klara av vintern??? Jag behöver solenergin till mina batterier..
Solarium :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Ja sommaren har varit lite snål på solen i år. men om man ändå försöker vara ute, så laddar man ju ändå upp batterierna. Jag har ju min fibro, men försöker att inte deppa. Det går ju inte, för då har man ju inget liv. Jag går nästan varje dag i ur och skur, ut på promenad tillsammans med min kompis som har en liten hund. Även fast jag får värk efter och blir väldigt trött så vill jag inte vara utan dom. och så har jag min familj. min stora halft igenväxta trädgård ( ja gräsmattan är ju välklippt förstås, det är gubbens uppgift) och jag handarbetar en del. mest broderier. Ta inte illa upp, det är inte meningen att göra mig viktig eller att såra nån. Utan försöker visa att det ju ändå finns glädjeämnen kvar i mån av ork och dagsformen.
Lugnt, Anki, är nog ingen här som tar illa upp :) Underbart att du klarar promenera tross din värk, jag är lite avundsjuk får jag erkjänna!
Det är ju olika för alla hur man hittar sin väg att klara sig gjennom vardagen med fibro, och du värkar ha hittat din! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Ja, men det är "positiv" värk. Att ha gjort nåt som är trevligt och få ont. Är bättre än att ha ont men inte gjort nåt alls. Och så är det ju kroppens egen verkmedicin och välmående hormon jag tänker på endorfinerna.
Precis! Vissa saker väljer man att göra fast man vet att man får mer ont just för att det ger så mycket att göra det! Man behöver sånt också!