Fötter.
Vet inte om detta finns redan i nån tråd, men skriver ändå.
Jag har i många år haft storlek 37, men på senare år får det bli mellan 39 o 41. Det e inte det att fötterna blivit svullna eller så utan dom har blivit längre. Hur kan det bli så????
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Ingen aning…
jag med sväller några dagar i benen.. tror det är vattenansamlingar
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Nä vattensamlingar lider jag inte av,utan att fötterna blivit längre. Kan inte förstå hur det kan bli så 
//Baloo forever
hrm… 

Håller med, det finns ingen som kan förklara detta, har frågat mängder med folk, men ingen vet.
//Baloo forever
jag tänkte på i musklerna faktisk :) men längden blir lite värre att förklara.. kan ben svullna det med…?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Visst får man lite större fötter med åren.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Hoppas dom inte växer för länge bara
Tycker redan det e jobbigt med stor storlek.
//Baloo forever

Då kanske jag får normalstorlek en vacker dag, jag har storlek 36.

Det är ju så att fötternas elasticitet blir sämre o därför "planas" dom ut o kräver större storlek
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mongu:
Tack, äntligen någon som kan ge en förklaring.
//Baloo forever

Varsågod det var så lite så.
Ha en bra dag! Mongu.
Aha, det är så det är? Då kan man bara vänta på att fötterna kommer bli större då… 

det finns ju sjukdomstillstånd där fötter och även näsan växer, men det hade du ju märkt nu, i sådana fall

#14: hehe det där lät inte nå vidare kul.. Så näsan kan börja växa fast man inte ljuger ens..? 

Hej Jag har varit här inne några gånger och läst Jag har inte fibro utan en massa annat Läser om fötter som blir längre Enligt vad jag har fått veta ska varje graviditet göra att fötterna växer Så även mina fötter blivit längre efter varje graviditet Om det sen är sant vet inte jag eller det beror på nåt helt annat än graviditet
Mina har växt en storlek från 37 till 38 efter mina graviditeter och även av tungt arbete. Det beror på att fotvalven sjunker ner oftast de som sitter under framfoten (vid tramdynan) Det finns inlägg att köpa sk pelotter som stöder upp den delen av foten.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk