Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 1781 ggr
Rita-S
0

Vintertid natt till söndag 27 oktober

Kom i håg att klockan ställs en timme tillbaka natt till förstkommande söndag. Nu blir det vintertid!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

[JeanetteK]
0

Just ja! Tack för påminnelsen. Då får man sova en timme längre! 👍

Farwuq
0

Jag gillar inte när vi går över till Normaltid.

😕😭

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[JeanetteK]
1

Varför inte Draken? För att det är vinter-tid? Personligen känner jag mig mer i synk med vintertiden av någon anledning. Men jag gillar själva sommaren bättre! Sommar med vintertid - går det att ordna?🙂

[Lilla Fröken]
0

Tack för påminnelsen! Hade totalt glömt bort det..

Rita-S
0

De flesta brukar göra det. Om jag inte kollar upp det och påminner mig själv får jag en förvåning varje gång med "va..? men.. klockan på nattbordet och mobilen visar olika??" 😂

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Farwuq
0

Jag vaknar alltid tidig av mig själv och det tar lång tid att vänja sig vid normaltid.

😭😡

Att växla till sommartid tar bara en dag.

👍

[JeanetteK]
0

#6 Ah jag fattar. 🌺

hansson57
1

Jag gillar inte vintertiden. Har stora problem med sömnen och vaknar alldeles för tidigt. Det är inte ovanligt att kaffebryggaren går igång vid 4-tiden. Det blir till att tvinga sig kvar i sängen minut för minut under kommande månad. Även jag fattar att det är helt orimligt att stiga upp kl. 3🥳
Ha det så gott, alla.

Farwuq
0

👍

Fyra på vardagsmorgnar käkar jag oftast frukost.

Ians
0

Tack för påminnelsen! Jobbar denna natt, så då får jag jobba en timme mer 😕 synd att man inte jobbade när det blev sommartid, så det hade jämnat ut sig lite 😉

TjockaBerta
1

"sommar med vintertid"

Ja så var det ju innan man införde sommartiden 😂😂😂

Då hade vi normaltid, som det heter.

>>>Malum domesticum<<<

[JeanetteK]
0

#11😃