Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 658 ggr
Zimba
2007-08-10 11:08
0

Helger!

Har ju varit hemma i 18-19 år, men har fortfarande kvar den goa känslan inför helgen. Städar gärna på Torsdag o handlar, sen kan jag bara njuta av att vara LEDIG……. Fast jag e ju det jämt. Likadant vid påsk, pingst, jul, då e jag lång ledig.

Zimba måste vara knäpp Generad

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
2007-08-10 12:01
0

Samma som vi, fast vi tar städningen fredag oftast :) Sååå mysigt att gjöra det fint inför hälgen!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
2007-08-10 12:37
0

Jag städar oftast på helgen. Orkar inte göra det de dagar jag jobbar… så mina helger blir det ofta inte så mycket med. Fast jag ser fram emot dom ändå för det är ju skönt att va ledig från jobbet!

anki1
2007-08-10 16:24
0

Precis som Zimba har jag varit hemma i 20 talet år och brukar städa i slutet av veckan, om jag orkar annars blir det i början på veckan därpå. Annat var det när barnen var små och jag hade dagbarn, (har varit dagbarnvårdare). Då fick man städa jämt och ständigt.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

abbis
2007-08-10 21:32
0

Jag har flyttat min städdag från söndag till fredag kväll .Hur trött jag än är ska det städas.Men lika nöjd är jag i helgen när jag bara kan luta mig tillbaka…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Rita-S
2007-08-11 01:29
0

presis därför det städast torsdag eller fredag här, Abbi, då kan vi luta oss gott tillbaks hela hälgen :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mudkip
2007-08-11 12:58
0

vad roligt att ni känner så fortfarande, det behövs.. jag har det inte så, städar varannan dag.. men liite.. annars har helgen ingen större betydelse för mig alls, varken roligt eller tråkigt, men det kanske blir bättre

ha en bra helg i alla fall:)