Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1102 ggr
Sunes
0

Annas dagar

Ja nu jeflar ska har tas tag i livet! Idag sovdes hela em bort, tänker inte låta resten av veckan gå i samma tecken. Därav detta inlägg, står det på print så ska de bli av! :)

Sunes
0

Tisdag: Ett varv i spåret eller "gym" får se vad höfterna och vädret säger :) Tänker inte lyssna till vad övriga kroppen tänker skrika åt mej. Det för ja ta sen ;) *pepp*pepp*

Rita-S
0

:D Lycka till!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[JeanetteK]
0

Tror jag ska försöka hänga på dig. Har också sovit bort stora delar av denna dag.

Tisdag: långa hundpromenaden.

Tack för inspiration och lycka till i morgon.❤️

Sunes
0

Tackar !! #3 hoppas du lyckas med din långis :) Kläder ska packas med till jobbet då de inte funkar att komm hem å sen dra iväg, då fastnar jag :)

[JeanetteK]
0

#4 Hur gick det igår? Jag lyckades med min promenad och var så lycklig hela eftermiddagen. Höll tummarna för att du lyckades du med. Tack för inspirationen, du gjorde min gårdag! ❤️

Sunes
0

Jag tog mej ut! :) Sen dess har vädret blivit kallare = ont som f_n.. Tänkte försöka mej på nån aktivitet nu i veckan, för se om "trött" känslan i bröstryggen ger med sej en aning :)

[JeanetteK]
0

Härligt! Bra gjort! 🌺

Jag har kommit iväg ett par gånger till. Håller med om att kylan ställer till det.

Var rädd om dig! ❤️

Sunes
0

En riktig skit vecka. Orkeslös, värk och allmän olust ställer till det på dom flesta plan. Det enda jag vill är sova. Tar mej inte ens in i duschen :( Sjukt less!