Annas dagar
Ja nu jeflar ska har tas tag i livet! Idag sovdes hela em bort, tänker inte låta resten av veckan gå i samma tecken. Därav detta inlägg, står det på print så ska de bli av! :)
Tisdag: Ett varv i spåret eller "gym" får se vad höfterna och vädret säger :) Tänker inte lyssna till vad övriga kroppen tänker skrika åt mej. Det för ja ta sen ;) *pepp*pepp*
:D Lycka till!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Tror jag ska försöka hänga på dig. Har också sovit bort stora delar av denna dag.
Tisdag: långa hundpromenaden.
Tack för inspiration och lycka till i morgon.❤️
Tackar !! #3 hoppas du lyckas med din långis :) Kläder ska packas med till jobbet då de inte funkar att komm hem å sen dra iväg, då fastnar jag :)
#4 Hur gick det igår? Jag lyckades med min promenad och var så lycklig hela eftermiddagen. Höll tummarna för att du lyckades du med. Tack för inspirationen, du gjorde min gårdag! ❤️
Jag tog mej ut! :) Sen dess har vädret blivit kallare = ont som f_n.. Tänkte försöka mej på nån aktivitet nu i veckan, för se om "trött" känslan i bröstryggen ger med sej en aning :)
Härligt! Bra gjort! 🌺
Jag har kommit iväg ett par gånger till. Håller med om att kylan ställer till det.
Var rädd om dig! ❤️
En riktig skit vecka. Orkeslös, värk och allmän olust ställer till det på dom flesta plan. Det enda jag vill är sova. Tar mej inte ens in i duschen :( Sjukt less!