ups....!!!!
Jaha då har man provat djurmedecin
Jag va HELT säker på att det va en 1grams alvedon jag stoppade i mig, men sen kollade jag på paketen och läser cefaseptin för djur….hehe ojdå. Jag kan ju berätta att mina )/(/%()? smärtor inte gick över och jag vågar inte ta vanlig medicin nu……

OK, så du har tagit antibiotika för hudinfektioner på hund? Nja hur mår du nu då?
Tror ju inte att det är farligt o ta alvedon nu men är du osäker så ring sjukvårdsupplysningen. Så du vet om det är nåt du ska va uppmärksam på.
Skriv igen så vi vet hur det går för dig
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Hehe he jag känner faktiskt ingen av det nu längre, jag fick sjukt ont i huvudet, men jag tror faktiskt inte det berodde på den medecinen

Jag virrade till det för några årsen o gav min ena hankatt p-piller, kan berätta att inget hände o han lever ännu. Hm, kanske därför han tuggar vispad grädde????????? Ni som undrar så finns det att läsa om på tråden Zimba´s djur.
linasvovvar; jag e säker på att du överlever.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag är också säker på det. Sitter iaf upp fortfarande 
Hahaha! Så galet det kan bli, hoppas att du mår bra idag och att det inte har fått huggtänder och hår på ryggen!