Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 598 ggr
Zimba
0

Vittne!

Blev idag vittne till en trafikolycka mellan bil o moped. På mopeden fanns 2 personer som kastades rätt in framrutan på bilen så även mopeden. Alla hade änglavakt, men fick ändå åka ambulans. Så nu har man stått o blivit förhörd av polis o brandkår. Otäckt värre o vicken smäll. Jag mår inte bra alls.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Uschdå! Det kunne gått hemsk! Men 2 på en moppe är nog ingen höjdare för dom som åkte moppe.. :S

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Nä, har föraren EU-körkort så får den skjutsa, men hur det var med det har jag ingen aning om. Men nu var det inte moppens fel utan bilen som inte såg att dom stannade. Hoppas dom tar kortet. Antar att hon åker för vårdslöshet i trafik.

//Baloo forever

anki1
0

Oj vilken hemsk upplevelse. Tur att det inte vart värre. Men 2 på en moped tycker jag vara väldigt omdömeslöst, jag undrar hur folk egentligen är funtade.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

dreamiz
0

Otäckt att se!

Lullan1
0

Fy vad obehagligt! Jag är inte alls bra på sånt där, jag svimmar bara jag ser en droppe blod (panikångest), jag vet att det är jättelarvigt, men så är det iallafall. Hoppas att jag aldrig kommer först till en olycksplats, för då får de ta hand om mig också!

Zimba
0

Ja visst fan e det otäckt, men jag blir så fokuserad o adrenalinet bara pumpar i kroppen, chocken kommer sen o den har kommit ska ni veta. Jag bara ser hur dom flyger mot vindrutan o hör smällen så fort jag blundar. Kommer nog inte att bli mycke sömn inatt.

Men tvekar aldrig att hjälpa, får väl se om jag måste vara med på rättegången, blä, men det e väl ganska troligt eftersom jag såg allt.

//Baloo forever

Zimba
0

anki1: 2 på en moped e hur vanligt som helst, har sett som max 6 stycken på samma moppe, åh dom kör som dårar o inget lyse på, reg skyltar borttagna för att man inte ska anmäla dom. Polisen vet inte vad dom ska göra åt detta problem. Dom kör över lekplatser, gångvägar o tar ingen hänsyn. NU menar jag INTE dom som var med om olyckan idag, utan andra dårar. Dom skiter i att det finns, lekande barn, gamla, unga, djur osv.

//Baloo forever

vanessa
0

Jobbig sits. Vet hur det är, får se mer många gånger än jag vill. Och hatar själv blod, men när det är en olycka så glömmer man det just då, och sedan blir man chockad.

Angående många moppeidioter så förstår jag inte hur de överlever. (Pratar inte om detta fall.) De kör som galningar, i shorts, utan hjälm och så vidare. Gärna runt tre stycken på moppen. Utan en tanke på barn, vuxna, djur och sig själva.

Hoppas att du lyckas sova något ändå. Sköt om dig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Rita-S
0

Hoppas du fick sova nåt i natt, Zimba

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Zimba
0

Jo, jag har fått sova lite, fick ta dubbel dos sömntabletter. Men det mal som fansen i mitt huvud samt att jag känner mig som jag har en riktig praktbakfylla.

Kan även tala om att personerna på moppen, har klarat sig med lite skrapsår osv, men kom hem igår. Snacka om änglavakt. Med tanke på olyckan, så e det helt ofattbart. Men det fick ett lyckligt slut för dom.

//Baloo forever

Rita-S
0

ändå bra det iaf! Hur gick det med chåfören i bilen vet du det?

Zimba
0

Nej, inte mer än att jag tvingade henne att åka till sjukhuset med ambulans för att kolla upp nacken b.la, kan vara bra för framtiden även om det inte visar nåt nu. Hon följde mottvilligt med. Hon verkade oskadd, såg inget på henne. Hon klev ur bilen själv.

Men jag ska ta kontakt med polisen senare idag, så dom kanske vet nåt.

//Baloo forever