vad gör ni när..
när ni inte kan sova och vända sig i sängen på natten av smärta? Musklerna vill inte lyda mig ibland, allt oftare.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Jag brukar gå upp o gör kaffe o sätter mig framför datorn, läser på nätet el spelar spel. Klarar inte av att ligga kvar, det enda e att gå upp. Det har väl hänt att jag tagit ett varmt bad.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Går ut och går, kör på min crosstrainer. Lärt mej att värken stillas av att jag rör på mej. Tradolan förstås. Sedan brakar jag kunna sova igen

Går upp o sätter mig vid datorn en stund. Tar medicin o en banan.
Efter en stund när jag känner att det börjar dra i ögonen så brukar jag lägga mig igen o förhoppningsvis kan jag då somna.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag orkade inte med det där så jag fick sömntabletter utskrivet. Så jag går helt enkelt och tar mig en tablett när jag inte kan sova.
Tar värktablett, insomningstablett och lägger mig och lyssnar på en bok..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Jag går upp och vankar i köket eller sätter mig i soffanoch läser ett tag, sedan brukar det gå att somna.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Sitter vid datorn, på iFokus för det mesta. När jag börjar bli trött så lägger jag mig och tittar på tv, medan polisradion maler på i bakgrunden. Stänger av den, och somnar till tv:n.
Fast jag är en nattmänniska och har alltid varit det. Min mamma har berättat att jag var så morgontrött redan som liten, att de fick bära mig ur sängen, borsta mina tänder och sätta mig på pottan. Väl på pottan så vaknade jag till. Så alla barn är inte morgonpigga. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.