Liseberg
Jag har strosat runt en hel dag på Liseberg och stått i kö i timtal och det gick faktiskt bra
Var riktigt förvånad själv att jag inte ville åka hem när vi skulle, utan kunde gärna fortsatt åka. Jag tycker fortfarande att det är roligt med Liseberg och att åka dessa grejor där.

Vad roligt det låter. O att du orkade.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Fick lite dåligt samvete över att jag inte vart på Liseberg på 10 år. fast jag bor i stan.
Kan tänka mig att du var trött, man kan gå där hur länge som helst.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
mongu: Ja jag är förvånad själv faktiskt . Hade planerat i förväg iaf med att jag skulle kunna ta värktabletter om det blev för jäklig men det behövdes inte.
Zimba: Blir väl lätt så när det är något som ligger nära.

Låter som du hade en alldeles utmärkt underbar dag. Såna skulle det va lite mer av.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Fram för fler underbara dagar till oss alla! Det kan man bara få om man vågar, och det gjorde du. Och Liseberg är öppen ett tag till, så du hinner tillbaka om nu andan skulle falla på. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ja det handlar om att våga men det modet försvinner så lätt tycker jag. När jag upptäcker att jag knappt orkar min vardag hur ska jag då orka med nåt sånt här?
Ha en bra dag! Mongu.
Har faktiskt aldrig tänkt på det på det viset, att jag vågade. Vi hade bilen med oss iaf så om det blev kris så skulle jag iaf kunnat åka hem. Men visst är det på det viset att man är orolig innan man ska iväg någonstanns för hur man ska orka om man har en dålig dag. Är inte direkt så att man kan vila sig i form eller göra något innan så man vet att man mår bra.
Var på Liseberg i förra veckan, det gick över förväntan.. *ler* Men dagarna efter var man mer död än levande..
Jag tror att det går bättre om man kan låta bli och oroa sig innan och att man vet att man får kul.. samt att tryggheten att man kan åka därifrån om det blir för hemskt finns.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

I o för sig men jag har ca 20 mil till Liseberg o det är påfrestande att resa med.
Nu behöver det ju inte va just Liseberg. Men ofta är det att man ska åka x antal mil för o komma till nåt kul o då försvinner mycket ork bara på att resa.
Ha en bra dag! Mongu.