Lycklig!!!
Jobbade i lördas o eftersom alla andra köpte "harry´s" till V75 så tänkte ja att ja köper väl en oxå, lr ja tar två….
eftersom ja inte kan ett skit om hästar o orkarde inte kolla hur de gick under helgen, man vinner ju ändå aldrig nåt(!), så tog ja me bongerna till jobbet i måndas. Kollade den första i maskin 0.00:- (ovanligt) stoppar ner den andra bongen i maskin o vänder på därifrån för att prata me en arbetskompis. hör att maskinen inte spotar ut bongen igen så ja vänder mej till baka o ser texten "är du säker på att du kan ge ut hela summan?" på skärmen. Kollar beloppet 10024:- SÅ J***A UNDERBART!!!! och de va bara 10tusen men endå! trodde ja skulle svimma!
Ida ringde läkaren o vi bestämde att ja skulle komma dit igen på freda. Efter lite prat fram o till baka så sa han att de måste ju va fibro o vi har ju kollat så mycke saker. frågade om ja kunde få de på papper o se va inga problem. han skulle ta lite tester till men de ser ut som om ja får min diagnos efter 7års tjatande om värk i kroppen =)

Men herre gud va härligt, förstår att du är lycklig, det hade jag också varit.
Vad ska du spendera dom på ???
Å så underbart, så glad jag blir för dig! Lite extra pängar och äntligen vinna fram, det måste kjännast så underbart!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

jo de e underbart, e u arbetslös igen om två veckor så dom behövs. täkte faktiskt köpa en madrass o kudde från ergotemp. 
sen blir de väl lite klär o så, har typ inge kläder alls. hatar o handla kläder, hittar aldrig nåt kul o har aldrig rå. sen får djuren en del me =)
Stort Grattis till vinsten!!!!

Underbart på alla sätt! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Det är såna här stunder man ska ta vara på och plocka fram när det är svart…GRATTIS
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Jätte grattis till dig. Alltid roligt o höra att nån vinner.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Grattis till dig, helt otroligt. Köp nåt kul.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Grattis grattis, så otroligt kul med något överraskande roligt.