Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1603 ggr
Zimba
2007-07-26 11:28
0

Grattis dreamiz

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis på födelsedagen, några dagar i förskott. Hoppas du får en kanon 40-års dag och att du blir rikitgt uppvaktad. Den 28 Juli tror jag det va, eller?

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
2007-07-26 11:40
0

Ååå grattis! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
2007-07-26 12:16
0

GRATTIS

dreamiz
2007-07-26 16:08
0

Tack tack. 27e är det, imorn alltså. 40… ojojoj, tur jag inte har åldersnoja utan trivs med den ålder jag är i. Skrattande

Imorn ska jag nog inte göra nåt. Jo, mitt marsvin Melvins bebisar + deras mamma kommer hit. De är 4 v nu o ska få visa upp sig på lördag om nån skulle va intresserad. Vet inte om jag vill att nån ska va intresserad eller inte… En ska jag ju ha, men har inget emot om alla tre stannar här. Flört Då alla är hanar kan uppf inte behålla nån.

Sen på lördag har jag smådjursträff här. Jag brukar ha det ca 3 ggr per år o jag valde att ha det nu vid min födelsedag då jag ville göra nåt riktigt kul i samband med den o våra smådjursträffar är bland det roligaste jag vet. Vi har alltid så himla kul! Denna gången kommer några som inte varit med förut plus alla "gamla" också så vi kommer va 20 pers. Det blir trångt men ska bli så kul! Glad

O så blir det flera födelsedagspresenter från mig själv: dvärgsjusovare, zebramus, pygmémus o ett marsvin. Får hem alla på lördag. Spännande!

Firar med familjen gör jag inte förrän nästa torsdag. O det blir inget särskilt då utan vi är hos min ena syster (som har trädgård) o så grillar vi o äter gott o har trevligt.

Zimba
2007-07-26 17:22
0

dreamiz. Ledsen att jag skrev fel datum. Men va kul du ska ha under helgen. Kom ihåg att du skrivit när du fyllde år i en av mina trådar, men skrollade inte tillräckligt såg bara att det stod 28:e, men sen hade du skrivit 27 juli. Då blev det bara 1 dag i förskott. Generad

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-26 18:54
0

Inget att be om ursäkt för! Jag är värdelös på att komma ihåg datum… hrm… Jag blev så himla glad när jag såg denna tråden! Känns så härligt att bli ihågkommen här!! Tusen tack!!

Rita-S
2007-07-26 23:46
0

Skal baka tårta till dig i mårn! :D KOmmer du då?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Zimba
2007-07-27 00:38
0

dreamiz: Roligt att du uppskattade det, det gör ju inte alla. Så det var en vild chansning jag tog med risk för att bli avstängd härrifrån Skrattande Nu har du inte lång tid kvar av att vara 30-åring, Flört

//Baloo forever

Zimba
2007-07-27 00:44
0

Dreamiz: Var glad över att du inte har åldersnoja. I 2 veckor innan jag fyllde 40 bodde jag under täcket o mådde sååååå dåligt. Tänkte bara på att nu förväntar sig folk att man ska bli vuxen o ordningsam. Men jag vägrar att bli vuxen, jag e som jag e. Men jösses vad jag led innan den dan var över. Hade sån tok ångest så jag trodde jag inte skulle överleva.

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 00:47
0

#6 Ja! mums! Räcka ut tungan

#7 För att vara mer exakt har jag väl nu ca 20 tim kvar som 30-åring. Eller så har jag bara fem kvart… Beroende på hur man räknar. Flört

E väl klart man uppskattar att bli ihågkommen. Det gör jag i varje fall, hur gammal jag än är. Räcka ut tungan

Zimba
2007-07-27 00:50
0

Hur i hela världen fick du det till 20 timmar. Du kanske e född sent på kvällen el natten?

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 01:06
0

Nånstans runt kl sju på kvällen, japp.

Zimba
2007-07-27 01:13
0

Ok, men inga bortförklaringar nu, den 27 börjar om 46 minuter Hemlis

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 01:26
0

Nedräkningen har börjat… 35 min kvar…Räcka ut tungan

Zimba
2007-07-27 01:28
0

32 enligt min kl.

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 01:37
0

23 nu enligt min… Oj vad gammal o trött jag börjar bli. Räcka ut tungan

Zimba
2007-07-27 01:44
0

Ja nu börjas det, nu kommer alla krämpor på en o samma gång,du ska se när du vaknar imorgon att skillnaden mot nu e enorm, nu går det utför serru, asg Skrattande 16 min kvar ungdom.

//Baloo forever

Zimba
2007-07-27 01:45
0

15 minuter kvar

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 01:48
0

12 minuter… hjälp!Räcka ut tungan

Zimba
2007-07-27 01:53
0

8 minuter, nu börjar snart eländetHemlis

//Baloo forever

Zimba
2007-07-27 01:54
0

6 min

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 01:55
0

Oj, här går det undan…Förvånad

Zimba
2007-07-27 01:55
0

Börjar du märka nån förändring?????? Nu 5 min

//Baloo forever

Zimba
2007-07-27 02:00
0

GRATTIS DREAMIZ PÅ 40-ÅRS DAGEN

ÖNSKAS AV ZIMBA O MIN VOVVE O MINA KATTER.

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA.

JA må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år,osvFlört

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 02:02
0

Jag bugar o bockar. Eller niger kanske. tihi… Tack!

O nu när jag är så gammal så borde jag kanske gå o lägga mig o försöka sova lite.

Gonatt från gamlingen! Flört

Zimba
2007-07-27 02:03
0

dreamiz: Hur mår du???

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 02:05
0

gammal o trött.. Flört

O nu SKA jag stänga ner så jag kan försöka sova lite så jag orkar med att fylla 40. Är det då man blir tant? Förvånad

Zimba
2007-07-27 02:08
0

Inte en chans, man blir aldrig äldre än man gör sig,det e bara några siffror på ett papper.

Men godnatt tant dreamiz och sov så gott. (själv e jag 44 )

//Baloo forever

Rita-S
2007-07-27 02:14
0

Grattis grattis! Men tårtan får vänta tills i mårn :)

dreamiz
2007-07-27 17:15
0

Ja så har man blivit 40 då. Men inte känner jag mig annorlunda för det. Men det slutade man väl göra i tonåren eller nåt. Nu är en födelsdag bara en annan dag. Man blir ju inte ett helt år äldre, bara en dag äldre ju. Flört Jag trivs med min ålder! Trots värk o allt sånt elände så har jag nog den bästa tiden i mitt liv just nu! Nu gör jag saker jag vill, jag har alla mina underbara djur, funderar på att ta nån marsvinskull längre fram, har varit på nån utställning med djuren osv. Sånt jag aldrig gjorde förr när jag kanske haft mer ork o tid.
Så jag ska absolut inte klaga på mitt liv! (Fast visst vore de skönt att slippa värken… Den biten kan jag klaga på.Räcka ut tungan)

Zimba
2007-07-27 18:32
0

dreamiz:

Hur har din dag varit så här långt? Hoppas dina djur kom med kaffe. tårta o presenter o väckte dig o sjung för dig.

//Baloo forever

dreamiz
2007-07-27 20:13
0

Mina marsvin sjöng en sång i varje fall, fast det var nog för att få mat. *fniss*

Jag har haft fullt upp. Sov länge, sen var jag o handlade, sen kom Melvins bebisar hit (o de är sååååååå söta!) o sen har jag städat hos djuren, sen ringde en kompis o grattade o sen badade jag ett marsvin (hon e vit långhårig så behöver badas i rumpan ibland, inte populärt kan jag tillägga). O nu sitter jag här. Ska ta det lugnt ikväll, bara pyssla med djuren. Ja just det, jag har ju ett paket att öppna. Det har jag glömt hihi. Min kompis som ringde, hon o hennes man var här i lördags o hade då med sig presenten men jag ville ju inte öppna den redan då utan den har stått på en bänk i hallen (där jag även ställt grattiskort) hela tiden o där står den än. Jag tycker det är så kul att ha oöppnade presenter. hihi…

Ska försöka komma i säng i vettig tid ikväll då jag får upp tidigt imorn (nåja, kl 7 i varje fall) för sen blir det ju fullt med folk här.

SussiF
2007-07-28 03:47
0

Grattis

vanessa
2007-07-28 14:24
0

Försenat grattis på din födelsedag. Min mamma sa till mig när jag hade lite ångest i våras inför min 40-års dag att det är det bästa hon gjort. Att fylla 40. Då hade hon bestämt sig för livets inriktining, gift sig, fått barn och allt kändes tryggare. När jag funderade på det så förstod jag vad hon menade och all ångest försvann :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

chia
2007-07-29 02:19
0

hittade den här Bloggen och blev glad!Har haft värk i ett år nu och det blir bara värre .Det syns inte på mig att jag har ständig värk och jag är den där hurtiga typen som skrattar när nån frågar om jag har ont .Men hur ska man förklara för nån hur det känns att aldrig kunna planera något iförväg för jag vet ju aldrig hur ont jag har eller om tröttheten känns av fast jag kanske sovit elva tolv timmar.Ja nog om detta elände i fortsättningen kommer jag att skriva om trevliga upplevelser.

chia
2007-07-29 02:19
0

hittade den här Bloggen och blev glad!Har haft värk i ett år nu och det blir bara värre .Det syns inte på mig att jag har ständig värk och jag är den där hurtiga typen som skrattar när nån frågar om jag har ont .Men hur ska man förklara för nån hur det känns att aldrig kunna planera något iförväg för jag vet ju aldrig hur ont jag har eller om tröttheten känns av fast jag kanske sovit elva tolv timmar.Ja nog om detta elände i fortsättningen kommer jag att skriva om trevliga upplevelser.

dreamiz
2007-07-30 10:23
0

Tack! I lördags hade jag smådjursträff här o det var ett perfekt sätt att fira födelsdag på (dan efter) för vi har alltid så himla kul när vi träffas!! O presenter blev det också fast jag sagt att jag inget skulle ha (det var ju inte därför jag hade träff).

Igår vart jag tyvärr liggande i migrän pga värken, men träffen var värd det ändå.

dreamiz
2007-08-03 22:48
0

Ville bara berätta att på träffen fick jag de bästa presenter jag kunde fått: Robin (en svart gerbil som flyttat ihop med två av mina andra gerbiler), Efraim (en underbart söt pygmémus) o Twister (världens sötaste muspojke! Jag föll för honom när jag såg hans foto när han var 5 v. Nu var han ca 5 mån o ff till salu då han inte passar till avel, o jag föll pladask igen när jag såg honom "live". Inte bara underbart söt utan även supertrevlig!)

Bifogar ett foto på min egen lilla Supertwister.