Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 815 ggr
linasvovvar
0

Bröllopsbestyr !

Idag har jag och min tärna varit och köpt klänning till henne, skor till mig och smink för nästan 2000 kr….har ALDIG i hela mitt liv lagt så mycket pengar på smink för en dag Generad Men man vill ju ha bra grejor som håller.

Jag börjar faktiskt bli nervös, känns som om jag har en miljon grejor att fixa och så lite tid kvar.

Är nervös för att ringarna inte ska bli klara i tid, dom blir för övrigt grymt mycket dyrare än vad vi trodde från början. 

Jag har inte en susning om vad jag ska ha för brudbuket Gahhh inte konstigt att man sover så dåligt som man gör, och jag som behöver all skönhetssöm som jag kan få.

Zimba
0

Kan förstå att det känns pirrigt. Men va kul ändå. Klart det får kosta för en sån dag. När ska brölloppet va? Eller det kanske e en hemlis?

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

#1 Absolut man ska verkligen unna sig för denna dagen. Jag gifter mig den 8 september hoppas verkligen på att sommaren har kommit då !

Rita-S
0

September är det nog kanske lite sent att plocka blommer ute till bukätten, men jag bestälde brudbukett för 390 kronor i en NORSK affär. Orsaken är hur dom binder buketten sa damen jag talade med, det finns två metoder: Den där dom surrar till varje stilk, och den billiga metoden som gjör att buketten inte håller sig lika fin i lika måna dygn. Va ju inget problem för min bukett ändå tyckte jag ;)
Normal brudbukett ligger ju på 2000 norska och UPPÅT beroende på blommer.. du kan nog få et bra pris om du säger det skal va bukettbinding men inte säger det skal va bröllop? :)

Min bukett givk i vitt och grönt. Och jag hadde 3 champagnfärgade rosor i alt det vita för att min klänning och gubbens skorta va i champagnevit sateng. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Å vad kul med bröllop!!! Jag är säker på att din/er dag kommer bli pefekt på alla sätt o vis!! Men förstår att du är nervös inför allt som ska göras o fungera för att det ska bli som man vill ha det.

vanessa
0

Att gifta sig var nog en av de bästa saker jag gjort. Fick en instant family då han hade två barn sedan tidigare :-). Och dem har vi nöjt oss med.

Själv så gifte vi oss i sponsringens namn så at aäga. Mamma stod för min klänning. Min bror för bröllopstårtan, hans föräldrar maten och drickan, en vän gjorde allt pynt och sedan gjorde hennes mamma brudbuketten.

Min man betalade ringen, och designade den. Diamanten fick vi från min mammas förlovningsring, och den känns extra viktig då pappa inte lever längre.

Vi gjorde ett ordentligt misstag. Vi glömde att fixa personer som skulle städa lokalen dagen efter. Hoppsan, det fick vi göra… Suck. Man kan inte vara fullkomlig :-).

Funderade på att vi skulle avge våra löften en gång till, så att gifta sig är underbart. Så njut av den dagen till hundratio procent. Tänk bara på att njuta, och inget annat. Sköt om dig! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

linasvovvar
0

Tack ni alla för era fina ord.

Vi får våra ringar gjorda hos en guldsmed, har själv ritat ringarna, guldet och stenarna som vi ska använda kommer från bla min farmors förlovningsring, känns jätteviktigt då min farmor inte är i livet längre.

Vi får också hjälp med betalningen osv, vi ska inte ha ett jätte stort bröllop, ca 60 pers, men det blir ju ändå mycket pengar, så det är skönt att få lite hjälp.

Jag har en underbar tärna som ställer upp till 100% hon fixar och donar och har massa bra tips och knep för att allt ska gå så smidigt som möjligt.

Vi ska vara på KCs vildmarkscenter och där ingår städning..servis personal osv osv. JAg älskar miljön och vi ska ha ett western ispirerat team…..åh gud va jag längtar =0)

Titta in på länken dom har haft en del bröllop innan

www.kcsvildmarkscenter.com

dreamiz
0

Låter jättemysigt!!

lisette
0

igår sprang jag på en ytterst trött lina, blivande man och vad jag tror var tärna o bestman…

hon såg ut som en sömngångare! =)

mongu
0

Roligt med bröllop men vännen tänk lite på dig själv. Du ska orka med dagen också.

Annars blir det inget roligt minne för dig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

vanessa
0

Det låter kul med western tema. Undrar vilket tema jag skulle ha om vi gifte oss igen. Hoppas att ni inte stressar ihjäl er. Båda måste ta hand om sig för att kunna njuta för fullt.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

dreamiz
0

Ja ni måste ju kunna njuta av dan också!!!