Vad har gjort dig glad idag?
Här kan vi skriva nåt som gjort oss glada varje dag.
💖😄
Jag blev glad idag när jag gick upp sängen och upptäckte att våra fruktträd beskärs idag.
De såg förskräckliga ut så det behövdes verkligen.
😃😎
Att problem hunden jag jobbar med faktiskt gick riktigt bra i koppel idag. 👏
Då blir fröken riktigt stolt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Solen sken när jag gick ut med hundarna imorse, så jag behövde inte dra dem runt på promenaden 😁
Fick en sån där skaftdamsugare i försenad födelsedagspresent. Jättetråkigt att bli så glad som jag faktiskt blev! 🤣
#4: Åhhh jag vill också ha en sån 😃Förstår att du blev glad.
#5 Har redan testkört den lite smått. Skitsmidig. Kan koppla loss så det blir en handdammsugare till bord, soffor osv med. Inga påsar, knappt något ljud, jättelättkörd. Säkert inget nytt och flådigt för de flesta, men för mig som levt med en Rusta-damsugare för 300 kr i 7 år känns det så lyxigt!
#6: Fy fasen vad smidigt det låter. 😁
Jag skulle köpt en på Rusta för nån vecka sedan…de hade en bra för halva priset, runt 700 kr. Men de hade inte de.
Snacka om att jag lev sur!
Jag köpte en dammsugare på NetonNet stället….funkar bra och är inte så tung.
Men det hade vart smidigare med en sån som du har.
#7 Jag fick min i födelsedagspresent, båda föräldrarna och mina två bröder lade ihop. Jag hade egentligen bara önskat mig en ny sån där billighetsdammsugare från mamma och pappa, men istället tyckte de det var värt att alla 4 lade ihop till en lite dyrare Bosch skaftdammsugare så att jag fick "riktiga grejer" (som bröderna så fint kallade det) som håller flera år.
#8: Vad snällt av de. 😍
Jag fyller år i februari nästa år…så ska inplantera detta hos mina familj….hihihiih..😂
Idag blev jag glad över att det inte var så kallt i huset.
HV höjde värmen igårkväll så nu har jag 21 emot 18 - 19 som det kunde vara.
😎
Att FK verkar lyssna på mej och att jag fick de pengar de missade i högre lön.
Mindre bra: Dags igen att köra på lilla mamma till sjukan.
Frågade syster min om de kan köra denna gången och hon skulle kolla med sin gubbe som är ledig denna veckan. Inte ett ljud…förrän nyss. Hon glömde att det var den 4:e idag och de hade ändå inte tid.
Men men….det är fredag och man får väl vara glad för det. 😄
#11: Tänk om du hade vaknat med misstänkt covid idag. Vad hade de gjort då tror du? Du kanske skulle testa och se. Sedan kunde du säga "det var inte covid utan bara mina sjukdomar som gav falskt alarm". 😉
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#12: Hhahaha tanken har slagit mej. Eller vakna med yrsel som faktiskt händer ibland.
Det kommer….tro mej…..
Tycker bara det är såååå fult att dels komma några timmar innan och säga att vi glömt…och fult av mamma och säga att jag vill köra.
Jag säger som så här: Jag har iallafall gott samvete då jag hjälpt/hjälper min mamma då hon behöver.
De andra kan stå där sen och skämmas över att de prioriterat att tjäna pengar istället.
Nu ska jag iväg. Ha en in dag alla här inne 😍
#13: Ja, det är därför du behöver börja tänka lite mer på dig själv. Så länge du alltid ställer upp så finns det ju ingen anledning för varken din mamma eller syster att anstränga sig - tills den dag du helt klappar ihop och de blir tvungna.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#14: De verkar inte skämmas tillräckligt mycket tydligen.
- Redigerat 2022-11-04 09:45 av Carmarino
#16: Det kommer. Var så säker. Och min syster kommer stå och säga att vi hade inte tid.
Jag vet att hon säger till andra att de hjälper mamma såååå mycket..Jo just det ja.
Jag skulle testa att säga att jag vaknade med misstänkt Covid, bara för att se hur de reagerar 😈
Nu på förmiddagen fick jag telefon från KLirurgen på sjukhuset. Jag kommer bli skickat till Stockholm och Sofiahemmet för att få min Gastric Sleeve operation.
De gör så klart sin egen bedömning, men min läkare här trodde inte det skulle bli några problem. Det som KAN ställa till det och jag får ett nej, är min EDS och min Fibro.
Att jag fått en god natts sömn.
Att jag vaknar och känner mej ganska ok idag.
😃
Att jag orkar göra en utav mina favoriträtter nu.
Fläsk med löksås 😍😍
Orkade gå en riktig promenad med vovven imorse 😀
- Redigerat 2022-11-10 08:58 av Draken
Gynekologiskt cellprovsvar kom tillbaka som normalt!
#23: Underbart 😀
Det finns två pojkar som verkligen gör mig glad, rent av lycklig. De heter Azzy och Troll, de har fyra ben och svans 😍💖🥰
De sviker mig aldrig någonsin, och jag går hellre i döden själv än att svika mina pojkar💖
Så söta vovvar 😍
Det gjorde mej glad att se de nu.
Och kaffe…det älskade morgonkaffet. 😋☕
#26: De är underbara mina pojkar 🥰
Kaffe måste man ha, annars överlever man inte 😁
#27: Jag funderar faktiskt på att OM jag nu får igenom ansökan till sjukersättning, att hitta nån liten dagishund.
Kanske inte alla dagar i veckan men sådär ibland.
Har haft det förr och det var jättekul.
#28: Hundarna gör mycket för mig. Även för mina döttrar som har autism.
jag tycker om att på sommaren när jag vaknar så kommer det sol på min säng det är härligt
Jag är glad över att jag fick en present idag- en YOGAMATTA som jag velat ha ett tag .
Och över att jag har börjat träna kundalini yoga varje dag för en v sen 🧘👍
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Jag skall gå på årets första julmarknad idag, och det ser jag fram emot. Eftersom jag inte kommer jobba något mer detta år, så kan jag verkligen njuta av förjulstiden, Julen och Nyåret. Jag slipper stressen från jobbet. De senaste 8 åren har jag inte orkat göra så mycket jul hemma, så barnen blev jätteglada nu när vi skall göra en "riktigt" jul 🥰
Igår frågade en av sönerna om jag mådde bra nu.
Ja sa jag, det gör jag. Vet ni vad jag fick till svar ?
Vad bra mamma det är så underbart att se att du mår bättre .Vi har saknat vår spralliga och glada mamma🥰
Jag MÅR faktiskt bra nu. Jag har inte mått så här bra på väldigt länge.
Sonen som har kämpat sig ur drogmissbruket kom också hem en sväng igår, och han sa att det var så skönt att få tillbaka sitt liv igen. Tack för att ni finns och att ni aldrig gav upp på mig, sa han till mig och maken. Jag började storgrina, och maken vart lite blank i ögonen han med 🥰
#32: Men guuuuud så skönt att höra. Och att din äldsta son också mår bättre.
detta blev jag glad över att höra idag. 💖💖
#33: Jag gillar att dela med mig av ren glädje 😁 Och just dessa kommentarer från mina söner kommer jag gömma längst inne i mitt hjärta och ta med mig 🥰
Det är inte äldsta sonen som har haft drogmissbruk, det är en av de yngre (22 år nu)😉
#34: Åh förlåt att jag tog fel på son.
Men härlig iallafall att höra. 😍😀
Ja jag älskar också att sprida glädje omkring mej. Men just nu där det en liten tuff period så jag har inte den glädjen att dela med mej av nu.
Blev glad att pojkvännen köpte hem våffellor igår. Fick grädda dem själv, men vilken god brunch idag!
Jag är glad över att jag äntligen har fått tillbaka min normala balans…Som varit skit dålig sen sjukhuset…
Det tog ett helt år att få den helt normal.;-))
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#36: Åhhh våfflor. Det som är såååå gott. 😘😘
#37 Låter bra. Dålig balans är inte kul att ha.
Igår fick jag veta att jag ska till Värnamo och göra utredningen igen.
Det gjorde mej glad. Då får jag allt på pränt och de ser också att jag försämrats sen två år tillbaka.
#39 Vad skönt Mia att det gick som du ville. Då hoppas vi bara utredningen också går som du hoppas.
Själv ska jag till psykiatern idag och få ny sjukskrivning. Hoppas det går bra och han inte krånglar, men det tror jag inte.
#40: Jag håller mina tummar för att det ska gå bra 🤗
#41 Tack. Det brukar inte vara några problem. Han är lika trött som jag på att vi måste ha samma möte var tredje månad för att FK vägrar godkänna längre sjukskrivningsperioder, så det är typ mest "har nåt förändrats?, nej, nej men då skickar jag in ett nytt intyg."
Sen ska jag till pojkvännens familj och hämta nån påse med kläder jag ska "ärva" om där är nåt av intresse. Själva träffen med familjen ser jag inte fram emot men kläder kan ju vara trevligt.
#42: Ja det är väl hopplöst. Varför inte bara ge sjukersättning? Det blir ju liksom inte bättre.
Det är sak samma för min son. Han får gå till psykläkare var tredje månad för att förnya sjukpenningen. Han inväntar en utredning till inom ADD och asberges men det kommer liksom aldrig igång.
Ja kläder kan var kul. 😀Det blir ju som nytt för en annan. Och billigt.
#43 Jag förstår att man inte ger sjukersättning lättvindigt och det är rätt, men om FK till och med genom sin egen sån där helundersökning kommit fram till att saker inte kommer förändras känns det lite fånigt att de fortsätter propsa på om sjukskrivning var tredje månad. Hoppas din son får en bra och rättvis utredning!
Var hos läkaren idag, och han sjukskrev mig till sista januari, så det är lite samma här som det är för dig @Zadeira. Det bär både fånigt och jobbigt.
Fick min sjukskrivning och läkaren var uppenbart irriterad på att jag ska ta resurser för att FK är tramsiga. Inte på mig då, utan på FK. Han tycker att vi har en planering, jag är i behandling, har fast vårdkontakt, fast behandlingskontakt och behandlingsplanering som pågår minst ett år framåt och kommer inte KUNNA göra nånting annat än min behandling fören till nästa höst som allra tidigast om ens då. Han önskade han kunde skriva 6 månader, men när han försökte det sist blev FK skitgriniga och han fick ändra till 3 för att få det godkänt.
Fick i alla fall 3 månader till och ska fortsätta min behandling/vård jag går i nu, så får vi köra på så även om vi båda tycker det är lite tramsigt.
Fick en påse begagnade kläder idag. Där var väl inte så mycket som det lät på henne från början, men i alla fall någon tröja som jag kommer behålla. Resten går vidare till min mamma.
#46: Förstår precis hur du har det. Är samma sak för mig.
Jag skall påbörja traumabehandling nu den 28 November, och läkaren tror inte jag kan göra så mycket parallelt med behandlingen, från början.
Jag har varit jättestressad i lång tid, tillslut kollapsade jag fullständigt. Jag har en behandlingsplan som sträcker sig över minst ett år, så läkaren ville sjukskriva mig längre åt gången, men det får han inte göra enligt försäkringskassan. Så det är väl bara att halta på i samma takt.
Synd att det inte var så mycket kläder. Men kul med nånting i alla fall 😊
Det är ju trist att man inte kan sjukskriva sej på längre tid som typ 6 månader. När man vet att det ändå inte kommer hända något under lång tid och man måste vara sjukskriven.
Tänk så mycket enklare det hade varit. Och det hade vart både avstressande och bättre för patienten. Även att man vet att läkaren sjukskriver en men detta spring. Och det kostar ju likväll 200 kr varje gång.
#48: Enda fördelen är väl att man uppnår frikort ganska snart 😉 Nej skämt åsido. Det blir ju egentligen en onödig åktur. Läkaren frågar lite hur jag mår och vad som hänt sedan sist, sen ändrar han lite i sjukintyget, och så är det klart. Det tar ca tio minuter.
Det som egentligen stör mig mest är att eftersom det inte räcker med att läkaren gör en ny bedömning över telefon utan måste ha ett fysiskt möte så tar det tid som kunde ägnats åt andra patienter med exempelvis mer akuta problem. Det kostar pengar för både vårdgivaren och för mig vid varje besök. Det tar tid att fara fram och tillbaka.
Det fåniga var att igårkväll, kl 22.00 kom beskedet från FK att de godkänt min sjukskrivning som skickades in av läkaren igår kl 15.00. Och sen kan det ta 4-5 månader för dem att utreda vissa saker. Kändes som att de satt nån form av automatiskt godkännande på mig redan. Ja, jag är jätteglad sjukskrivningen gick genom, jag bara undrar hur FK prioriterar sina klienter.
#50: Håller med dig. Läkaren avsätter ju oftast en halvtimme tre kvart för mitt besök. Det vore mycket bättre om han kunde ha telefonkontakt med mig, och låta någon annan få den där halvtimmen, någon som behöver den bättre.
Det är nog ingen som vet hur försäkringskassan fungerar, ibland funderar jag på om de ens själva vet vad de håller på med 😏
#51 Som sagt, så länge det funkar får man väl bara göra som de säger. Bäst så. Inte dra till sig nån vidare uppmärksamhet. Som sagt, är jätteglad att det funkat så smidigt ändå. Är det bara att man får gå dit var tredje månad är det ju värt det om det flyter på.
#52: Jo så är det ju.
Fick pengar från en fond jag sökt! Helt random nu på eftermiddagen dök det upp en inbetalning på 4000, visade sig komma från en fond jag sökte i augusti. JAAAAA Tandläkarräkningen är räddad!
Skönt att det löste sig 🙂
Mitt lilla Troll blev storebror i natt. Tre stycken småbröder anlände till världen 🥰
#54 Men åhhhh vad härligt. Skönt när allt bara löser sej så hux flux.
#55 Men grattis till tre småttingar. 🐕
Jag blev glad över att min nya vinterjacka kommit från Bonprix.
Och den passade superbra och är så snygg. 😁😎
#56: Tack 😊 jag kan snusa valpmage när jag vill. Det är äldsta dottern och hennes kompis som föder upp dem 😁
#58: Men gud så söta 😍Det finns inget sötare än valpar och kattungar.
Hur gamla är de där? Två dagar?
Knappt ett dygn 😊
#58 Så avis!
Loggade in på mailen. Fått ett annat fond-ansökan beviljad. 1000 kr.
Vi sa inga julklappar, mne nu måste jag ge någoit litet känner jag, resten sparar jag undan.
#62: Tomten kommer tidigt i år. Grattis! 🎅😊
#62: Härligt Zadeira. 💖
Blivit bjuden till min bästa killkompis och hans föräldrar på middag idag.
Länge sen jag träffade då så ska bli kul.
#62: Men vad kul- Grattis 😀
Tjohooo…
NU äntligen fungerar vårt fiber i huset igen,
Strömaddatern hade gett sej.
Härligt 😀
Min chef ringde mig idag och frågade hur det var med mig. Vi småpratade lite om ditt och datt.
Hon och familjen har legat i Covid, men nu börjar de bli människor igen.
Jag blev jätteglad när hon ringde. Jag kände mig uppskattad och saknad 🥰
Ska till jobbet på morgonfika idag.
😁
Härligt 🙂
Dubbel rabatt på pizzerian. Äter så sällan hämtmat man idag är en sån dag jag verkligen inte orkar handla och laga mat. Kollade spontant på Foodora för att drömma lite, och såg rabatt på över 150 kr om man beställde ett paketerbjudande. Mat i flera dagar, så räknade på det och tror inte jag hade köpta billigare mat att göra hemma portionsmässigt. Ja, nyttigare hade jag ju ätit om jag gjorde egen mat, men ibland bara måste man få skita fullständigt i sånt.
#72: Ibland bara orkar man inte laga hemma och så måste det få vara.
Man kan ta igen det när man orkar sen istället.
Jag är glad idag att jag äntligen fixat till mobilen…fick göra en återställning och tappade mycket. Fick åka 8 mil till banken för att fixa nytt bank-id tex.
Men det var det värt.
Köpte tangentbord för 125 kr….vilket var mycket billigt.
Så nu kan jag skriva normalt igen.
😁😁
#73 Det tyckte inte min mamma. Har inte som vuxen fått en sån utskällning på länge. Tur jag inte lyssnar på det örat längre 🤣
Det är lite komiskt, min stationära dator har varit död ett par veckor och nu när vi fick igång den i förra veckan var mitt tangentbord helt dött. Skrattade lite när jag såg att ditt också gett upp typ samtidigt! Tur nog hade jag ett gammalt sparat i skåpet som fick rycka in till jag kan köpa det jag vill ha. 125 kr är lagom!
#74: Hhahah tyckte inte din mamma att du skulle äta hämtmat?
Det kanske går nåt tangentbordsvirus? hahahh…
Men hopplöst när man köpt ett nytt. Man hittar inte bokstäverna innan man kört in sej på det.
#75 Hon är inne i en fas då allt jag gör är misslyckat, så hämtmat är ju lathet, dyrt och ohälsosamt på samma gång. Dessutom åt jag det mycket när jag missbrukade tabletter (om jag får uttrycka mig så rakt och ärligt) så hon får för sig att det innebär att jag missbrukar igen. Hade god lust att säga till henne att jag åt hennes mat också när jag missbrukade, så det är bäst ja inte kommer på middag dit mer. Men jag är den vuxna i vårt förhållande så jag tackade för samtalet och lade på luren.
Hhaha ja si mammor…. 🙄
Man är liksom vuxern nu men ofta tycks de glömma bort det. Och ska vara där och peta i saker och ting.
Jag har sagt till min son att blir jag sån så säg då till mej.
#77 Det värsta är att jag tror att när någon säger till är det redan försent! 🤣
#78: Ja fasen….det är ju sant. 😂😀
#72: Ibland måste man få "släppa lös". Det kan vara skönt att slippa göra maten själv 😁
#73 Vad skönt att ha fått mobilen och tangentbord fixat 😀
#74 Hoppas jag inte blir en sånn mamma. Visst kan jag säga åt barnen, även de vuxna som inte bor hemma, men inte över vilken mat de väljer att käka.
#77 Har sagt samma sak till mina barn. Och än har de inte sagt något i varje fall.
#80 Hennes spydighet är ändå rätt ny i sin riktning mot mig (typ senaste året) och går oftare och oftare på helt nya saker. Maten har hon aldrig sagt nåt om förut tex. Men jag har gått i terapi för egna problem så länge nu att jag kan se precis vart det kommer ifrån i henne. Det gör det inte okej på nåt sätt att vara elak i hur hon säger saker, men jag kan i alla fall se varför det blir så fel och inte ta åt mig som jag hade gjort för 10 år sedan.
Vet ni vad det roligaste var? Lite senare på kvällen ringde hon och frågade om jag ville ha matlåda, de hade fått mat över så hon kunde komma förbi med mat.
#81: Jag har märkt detta på min mamma också…det poppar ut lite spydigheter ibland men jag bortser från de.
Hhahahah….när man pratar om trollen Zadeira. 😃Hon kanske hade tänkt till lite och förstått att hon var för spydig.
Så funkar min mamma med. Hon kan ringa senare och då låter det tvärtom…hahah
#82 Eller så tyckte hon jag skulle slänga ut resterna från skräpmaten och äta hennes hemmalagade 🤣
#83: Så kan det ju också vara 😉
#84 Jag fick i alla fall två matlådor som gick i frysen till nästa vecka så det var bara att tacka och ta emot!
Nu har jag äntligen fått beviljat att få matkasse genom Mathjälpen/Pingstkyrkan i stan och idag gick jag hemifrån med en kyl som gapade tomt sånär som på ett paket smör, en halv brödlimpa och en flaska ketchup. Nu öppnar jag kylen och den är helt fylld, varav 80% är färsk frukt och grönsaker. Fick 2 kilo cocktailtomater, två kilo äpplen och 4 bröd bland annat! Är så tacksam så det finns inte ord för det.
#86: Men vad skönt för dig 😀
Jag har ju haft kontakt med soc angående en sysselsättningsträning (en form av praktik fast utan krav). Igår var jag på möte hos ett ställe som vill ta emot mig. Så den första juni börjar jag aktivitetsträning hos en hundfrisör. Jag fattar inte att något äntligen går min väg! Jag har ju massa erfarenhet av hundar som dagmatte och hundvakt under semestrar osv, men har aldrig varit hos en hundfrisör. Jag kommer få hjälpa till med badning, torkning, kloklipp osv, sen kommer de "utbilda" mig genom att jag får vara med när de trimmar och klipper hundar, lära mig om olika pälstyper osv. Det är inte långt till 1a juni, men tiden fram till dess kommer kännas så lång.
#88: Du har verkligen flyt nu. Härligt. 🤗
#89 Tack! Ja men det förtjänar jag efter allt jobb jag lagt ner på att få ordning på mitt liv igen.
#90: Absolut. Så kul att det äntligen gett resultat.
#88: Härligt. Hoppas det fortsätter gå vägen för dig 🙂
Idag började jag min praktik hos en hundsalong. Var mest lugn introduktion, jag tittade mest på och kelade med massa hundar. Jag ska erkänna att när jag gick därifrån var jag genomsvettig. Och jag har ont exakt överallt i kroppen nu. Var ändå bara två timmar och som sagt gjorde jag inte mycket (fast jag stod upp i två timmar, det brukar jag inte) men det känns rejält nu. Verkar dock vara ett trevligt ställe och det känns riktigt bra i själen. Så jag är himla glad.
#93: Lycka till! Hoppas du får en fin praktiktid med mycket kel med hundarna. 🤗
Efter en tråkig avslutning av praktiken i förtid har jag varit rätt nere. Läs mer i separat tråd.
Men söndag eftermiddag till osndag morgon kommer jag ha Molly boende hos mig, den lilla vovven jag passade för första gången för nån månad sen och blev så kär i. Hon kommer bo hos mig för hennes ägare är sjuk och kan inte gå ut med henne.
På onsdag eftermiddag kommer min "tant-katt" Mumlan och bor hos mig till söndag kväll. Mumlan hittades för 17 år sedan av min mammas kompis i en buske som 8 veckors övergiven kattunge, påhackad av skatorna. De första veckorna var jag "dagmatte" åt henne, stödmatade dagtid medan mammas kompis jobbade. Under åren har Mumlan bott hos oss när de åkt på semester. Sedan jag flyttade hemifrån har Mumlan bott hos mina föräldrar när de behövt kattvakt eftersom det var där hon varit alla åren, men denna sommaren ska de själv bort samtidigt så Mumlan får för första gången komma och bo hemma hos mig. Så min gamla 17 åriga kattkompis ska bo hos mig och det är jättemysigt.
#95: Tråkigt med praktiken, men vad bra att du har endel att se fram emot 🙂
Vi var iväg med de tre äldre hundarna idag, och glädjen i welshens ögon när han fick hoppa i vattnet och simma runt så mycket han bara ville, var värt en miljon 💖🥰
Jag blev så otroligt glad själv 🥰 Hundarna gör så himla mycket både för mig och döttrarna, och att jag kan få ge tillbaka lycka och kärlek till dom är värt allt 🥰
- Redigerat 2023-07-08 16:56 av Draken
#97: Klart man måste ta med en pinne till matte. 🐶😍
#98: Ja eller hur 😁
Min cyckelrunda
När jag kom för att hämta en liten vovva idag fick jag med mig hem TVÅ! De hade varit för rädda att fråga om jag orkade ta båda nu när jag ska passa Molly till onsdag, så när jag skämtsamt sa att jag snor med mig båda frågade de om jag verkligen ville de. JA! Dumma frågor alltså. Klart jag vill ha dubbelt med mys!
Båda vovvarna bor tillsammans men det är mamma som äger en och dottern som äger den andra, de är dock båda två sjuka nu så därför skulle jag avlasta med att ta mammans hund. Så visade det sig att de bara varit för rädda att fråga om jag ville passa båda.
Så nu har jag fått med mina två mest älskade småhundar (vilket i och för sig också är de enda två småhundarna jag älskar). Lilla Miss Molly Mus och gamle gubben Teddy.
Besökt föräldrarna, det gjorde mig glad
Har tur att få behålla dom i livet trots att jag själv håller på att bli äldre
Enormt tacksam för detta
#103: 🤣
Söt som socker och HEEEEELT oskyldig ….🤣🥰
Har nu passerat -40 på vikten. Jag är så stolt över mig själv 😁
#105: Fantastisk prestation!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.