Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 227 ggr
carlJ
7/11/20, 1:45 AM

Smärta och önskan om hjälp och tips.

Hej alla. jag är ny här. 🙂

Jag är en av de utsatta smärtpatienter som behandlas som många av er också gör. där jag inte får hjälp eller bollas runt mellan olika läkare och mottagningar eller uppfattas som jag bara vill ha "läkemedel".  Där jag också bemöts med förutfattade meningar och inkompetens av läkare och annan vård personal. 😕

jag har en neuropatisk smärta i höger buk, samt diskbråck och tidigare vibrationsskador där Ulnarisnerven är starkt påverkad. jag har starka läkemedel för att få ett dräktigt liv om jag uttrycker det så. 

Jag söker med ljus och lyckta efter en smärtläkare som verkligen förstår och där jag kan sitta ner och diskutera mediciner, smärtan, måendet, påverkan och annat rörande min smärta. 

Jag finns i Helsingborg. 

Kan någon ge mig tips om hur ni gör? 

Mvh Carlj

Annons:
flocken
7/11/20, 5:51 AM
#1

Hej o välkommen hit. Jag kan inte ge dig så mkt råd. Jag har fått hitta lösningar själv. Mina diagnoser fick jag utav en bra läkare. Men när de tillslut sa att cellgifter var mitt enda val och jag vägrade så var jag inte välkommen till tillbaka. Jag äter just nu panodil 1g, orudis retard för kroniska inflammationer. Har slutat med morfin. Ibland tar jag när inget annat hjälper. Jag har provat nyponpulver. Det som hjälpte bäst var cbd olja. Men har nu slutat med det oxå. Massage var 5te vecka. Nu har vi investerat i ett eget spabad utomhus. Värmen och bubblorna gör susen. Sen rör jag på mig varje dag. Äter nyttigt. Har även diabetes. Har gått från rörelsehindrad till egen företagare. Låter som jag är frisk och jätte pigg. Nej. Inte på långa vägar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: