Annons:
Etiketterhälsavälvaro
Läst 338 ggr
mikeiko
2019-09-23 08:45

Tips på hörselskydd önskas

Jag söker tips på bra hörselskydd för både vardagsanvändning, samt bekväma nog att kunna sova med (är främst då de kommer användas då silikonöronproppar kliar för mycket). Vet att det finns typ Bose-lurar för tusentals kronor, men också att det finns hörselskydd som byggare och jägare använder som kanske till och med kan vara både bättre och billigare?

Vad använder ni och vad har ni för tips?

Annons:
flocken
2019-09-23 10:34
#1

https://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-bild/horlurar/on-ear/sleepphones-m-black Teknikmagasinet bla har pannbands hörlurar. Sökte på hörselskydd till natt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

mikeiko
2019-09-24 07:34
#2

Hm, har nog hellre något bara för öronen och inte över ansiktet pga att min temperaturreglering inte funkar, så blir lätt väldigt varm - särskilt om huvudet.

flocken
2019-09-25 05:04
#3

Då vet jag tyvärr inte då jag inte kan använda lurar pga min tinnitus. O förstår inte hur man skulle kunna sova med ett par kåpor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

mikeiko
2019-09-27 11:04
#4

Utan problem, är en vanesak bara. Precis som med CPAP.

Upp till toppen
Annons: