Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 587 ggr
Natasha68
2019-02-02 11:40

Paraflex?

Hej mina kära vänner! Jag undrar om någon av er provade Paraflex tillsammans eller utan någon annan medicin? Och om ni fick hjälp av den?

jag bad min läkare på vårdcentralen om recepten., eftersom jag har starka spänningar i lår, ben.. och hittade info om den medicinen. Min läkares svar gjorde mig mkt ledsen och arg. Han skrev till mig  50 st Paraflex  och Paracetamol (DET är första gång som jag ber sjukvården om smärtstillande) ..och skrev till mig att jag måste vända mig till psykiatrin , då han kan inte förskriva till mig Paraflex i framtiden.  Rekommenderade promenader och träna kroppskännedom. Allt detta är BRA! ja menar promenader…men om man har så spända muskler och smärtor att man kan knappt gå i köket… plus skyhög ångest…hur ska ja då gå på promenad?!  Min läkare känner mig från 1997.  Han tar mig aldrig på allvarl. Tror att jag är en gnällig kärring med hyppohondri.  Får jag fråga er : Vem skriver smärtstillande till er?  Psyket säger att dem inte gör det, utan det måste min läkare  göra. och läkaren hänvisar mig  till promenader o psyket. Mår SÅ dåligt av det!!! Kram !!!

Annons:
koppargaller
2019-02-02 13:27
#1

Jag får paraflex av VC pga stresshuvudvärk, tar treo samtidigt o alternerar med tro comp.

Upp till toppen
Annons: