Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 286 ggr
flocken
2018-12-19 05:15

Godmorgon 19 dec

Godmorgon onsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-12-19 05:20
#1

Min man har varit hemma hela veckan o tagit över vissa av mina sysslor, tvätt och handling. Så har kunnat fokusera mer på hundarna. Samtidigt ska Han göra sina måsten. Frågade igår om han dragit av golven någon gång? Ja när skulle han hunnit det 😄 Men detta gör jag jämnt. Med mina sjukdomar. Tror det varit nyttigt. Jag gör väldigt mkt. Det är nog lätt att vara flyta med

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2018-12-19 08:58
#2

God morgon

Hhahahahah bra frågat flocken….De kan gott inse hur mycket man gör med sin sjukdom. Då kanske de kommer till insikt. Kanske! 
Så tänker jag på mitt arbete. Att Om/när jag är sjuk och hemma så ser de verkligen hur mycket man gör. 

Snart kommer min mamma hit efter sitt läkarbesök. Ska bjuda henne på frukost med kaffe och skinkmacka. 
Sen ska jag försöka städa av lite här. Kalas på lördag för sonen som fyllde 27 igår. Vart tar tiden vägen. 
Min fot/ben känns liiiite bättre för varje dag. OM jag inte anstränger de för mycket vill säga. 

Ha en fin dag alla 🌺

Upp till toppen
Annons: