Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1250 ggr
ia79
2018-07-30 20:49

Ryggsmärta och domningar i ben och fötter.

Muskelinflammation i ryggen för xxxxxx gången ungefär för ca 1 månad. Smärta i ryggen som har blivit värre den senaste veckan. Benen och fötterna domnar bort. Gjorde en nerv undersökning för några månader sen och det visade att nerverna fram på smalbenen inte fungerar som dom ska. Läkaren i Uppsala som tittade på resultaten menade på att det kan orsakas av en nervsjukdom men det har jag inga andra tecken på, eller en nervrotsskada vid L5. Fick ringa Vc i morse då ja har haft ruggit ont i ryggen i ett antal dagar å kors i taket så fick jag en tid hos en läkare (ja hamnar för det mesta hos sjukgymnasten) fick en kur med Prednisolon i 10 dagar då läkaren tror att det svullnar i ländryggen å att det är därför benen domnar. Nån som har nån erfarenhet av Prednisolon och muskelinflammation och värk? Vet ju att det inte är bra att äta för länge. För övrigt äter jag Saroten, för värken i fötterna (hälsporre) och Arthrotek.

Annons:
flocken
2018-07-31 07:55
#1

Min första tanke var kotorna. Har du varit hos kiropraktorn? Det räcker med en liten avvikelse så kan det göra fruktansvärt ont både i skelett o nerver

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ia79
2018-07-31 15:21
#2

Har gått hos kiropraktor sen ja va 16 år, e 39 nu. Har alltid låsningar i ländryggen. Men det här känns inte som det brukar. Men kanske ska ringa honom å höra va han säger.

flocken
2018-07-31 15:39
#3

Ja gör det. Går själv regelbundet o kan kännas så olika beroende på var det sitter

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: