Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 335 ggr
flocken
6/9/18, 6:58 AM

Godmorgon 9 juni

Lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
6/9/18, 7:01 AM
#1

Godmorgon alla. Precis släppt ut kaninerna i hagarna. Blir varmt idag. Riktigt varmt. Mannen o hans bror ska lägga plast taket på altanen idag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
6/9/18, 11:51 AM
#2

Idag och imorgon är det medelstidsfestival här i parken typ 150 meter från där jag bor. Mamma och pappa jobbar där, och jag ska bara in och hänga om det inte blir för varmt. Riddarspel är alltid roligt, inte så mycket för spelen i sig utan för att jag totalt älskar hästar och riddarhästar brukar vara så jäkla fina och roliga att se på.

Ska köpa lite kryddor och honug också, kanske nåt fint smycke. Vi får se. Har jag tur blir det helgrillad gris ikväll :)

flocken
6/9/18, 2:02 PM
#3

#2åh vad roligt. Jag servar barn o gubbar. Taket är på plats så nu fixar de det sista. Altanen är över 10 år o behövde fräschas på

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
6/9/18, 4:47 PM
#4

#3 Ja, det är kul. Är hem om nu och ska skölja av mig, vårda ett brännsår och lite sådant sen är det in på gästabud ikväll med grillad gris och trevliga medeltidsmänniskor. Hade gärna varit med och jobbat som mina föräldrar, men i år hade jag ingen klänning som passade pga viktökning så jag får väl satsa på nästa år.

Vad bra att ni kan hjälpas åt där hemma med sådant!

Upp till toppen
Annons: