Övrigt/ ot

Grattis Sverige 🇸🇪

2018-06-06 06:38 #0 av: flocken

Grattis Sverige 🇸🇪

Hoppas ni alla får en lugn dag med att fira vårt fina land.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-06-06 18:52 #1 av: Zadeira

Jag hade valp-besök idag. Boss, 4 månader som ska bo hos mig om två veckor i 10 dagar var här utan matte för första gången nån timmar. Kommer bli en jätte-utmaning, jag har aldrig haft valp själv och det blir 10 spännande dagar där jag förmodligen kommer lära mig en massa om både hundar och mig själv!

Anmäl
2018-06-06 19:07 #2 av: flocken

Men vilken sötnöt ❤
Det kommer gå bra. Lite mer pyssel med en valp bara

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-06-06 19:22 #3 av: Zadeira

Han är en liten clown. Första gången vi sågs var han typ 12 veckor och var hemsk (som bara valpar kan vara), men nu när han är nära typ 16 har han blivit en riktigt rolig kille. Kan tänka mig att på 10 dagar bör vi få en rutin som funkar. Frågan är om jag vill lämna tillbaka honom igen sen Skrattar

Anmäl
2018-08-29 15:23 #4 av: Novachan

#1 Nu blev jag lite nyfiken på hur det gick Glad, även fast det var ett tag sedan...

Anmäl
2018-08-29 15:27 #5 av: Zadeira

#4 Det gick med väldigt mycket tålamod och tålamod och tålamod ;) Men det var 10 fina dagar vi hade där vi faktiskt mot slutet klickade riktigt bra. Nu träffas vi sporadiskt och jag ska ha honom i slutet av november i två veckor igen, lite äldre så förhoppningsvis lite lättare.

Anmäl
2018-08-29 15:34 #6 av: Novachan

#5 Tyckte du det var jobbigare för kroppen att ta hand om en valp, även under kort tid, jämfört med vuxna hundar?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.