Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 256 ggr
flocken
5/27/18, 7:26 AM

Godmorgon 27 maj

Morsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
5/27/18, 7:28 AM
#1

Godmorgon. Alla mina planer för dagen ser ut att raseras pga regn. Antingen båten ut till ön eller åka till ett berg. O där kan man inte vara om det är blött. Får se vad som händer

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
5/27/18, 3:01 PM
#2

Vad tråkigt att du fick regn. Vi har det kvavt och tryckande, men inget regn i sikte.

Jag ska fira mamma med en liten present, men inga större planer.

Flyingfaun
5/30/18, 12:02 AM
#3

Har haft en härlig mors dag med uppvaktning med choklad och kort efter låång sovmorgon. Därefter utflykt till en anlagd trädgård med flera trädgårdsrum, fika med jordgubbstårta tillsammans med familjen, svärmor, mor och styvfar, svägerskan och hennes barn och våra hundar. Därefter badade dottern och jag i en mysig skogstjärn och tog en tur på SUP:en. Jag sittandes men mestadels liggandes då jag behöver träna upp balansen innan jag är redo för längre tur. Avslutade dagen med tacos och promenad med familjen och filmmys. Tacksam och lycklig över en fin dag där orken för en gångs skull nästan räckte till allt jag vill göra.

Upp till toppen
Annons: