Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 303 ggr
flocken
5/22/18, 5:24 AM

Godmorgon 22 maj

Tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
5/22/18, 5:26 AM
#1

Godmorgon. Sover så fruktansvärt dåligt på nätterna. Kan inte koppla av

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
5/22/18, 6:04 PM
#2

Nu är jag trött. Först en skogspromenad som kunde slutat i katastrof. Tackar min skyddsängel att jag faktiskt sitter här i soffan. 4 i koppel, 4 lösa. Går på en liten skogsväg. Hörde ett fruktansvärt oljud. Tänk dig tåg/ flygplan. Stannade upp. Sen var det någon som sa åt mig att reagera. NU!! Sprang/ slängde mig in o skogen o skrek på hundarna. Sekunden efter dundrande det förbi lastbil med släp. Föraren pratade i mob. Han hade aldrig hunnit stanna. Allt hände i en kurva. Chockad o skakad. Men vi lever. Sen 2 timmars intervju för en tidning.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Flyingfaun
5/23/18, 9:44 AM
#3

Vad otäckt! Vilken hemsk upplevelse. Tur att skyddsängeln vakade över er. Vad händer med föraren?

flocken
5/23/18, 12:22 PM
#4

Föraren såg oss inte ens.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: