Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 437 ggr
flocken
4/11/18, 5:27 AM

Godmorgon 11 april

Dagen mitt i veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
4/11/18, 5:31 AM
#1

Godmorgon. Kom på att jag inte duschat sen i söndags. Typiskt när mannen inte är hemma. Jag hinner inte göra allt. Igår kväll var jag tvungen att hämta bilen som varit på verkstaden.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
4/11/18, 6:13 PM
#2

Varit liggandes hela em. Värken slog till under promenaden med dunder och brak. Börjar lätta men läskigt hur utslagen man kan bli

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
4/11/18, 8:14 PM
#3

Jag har inte varit aktiv här inne på fibro-forumet på länge. Helt enkelt haft annat för mig. Arbetstränar ju nu och efter ett möte igår bestämdes att jag ska öka på tiden. DEt är jättekul och jag trivs skitbra, men man är ju helt slut efteråt i både kropp och psyke.

Har även en svacka nu när solen och värmen börjar komma fram. Brukar få en typ vår-depression som gör att jag kan sova bort flera dygn. Så idag har jag inte gjort något annat.

Upp till toppen
Annons: