Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 606 ggr
flocken
3/15/18, 5:13 AM

Godmorgon 15 mars

Torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
3/15/18, 5:20 AM
#1

Nu börjar jag sakna mannen. Han kommer hem imorgon kväll men känns som en evighet. Barnens farmor avlastar mig lite med barnen. Hon vet hur ont jag har & behöver hjälp. Känns hemskt att inte orka med barnen helt själv. När jag är ensam är jag alltid orolig att något ska gå sönder hemma. Men kan alltid ringa min svåger eller be grannen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
3/15/18, 10:12 AM
#2

Är så fruktansvärt ledsen nu. Först fick jag veta att min terapeut ska sluta. Sen när jag kom hem fick jag besked om att min läkare inte längre vill skriva ut mina smärtstillande till fribron.

Att bli av med min terapeut igen (bytte för 1 år sedan då min gamla slutade och har precis börjat bli bekväm med den jag har nu) känns som ett slag i magen.

Att bli av med mina smärtstillande kan jag inte ens med ord förklara.

flocken
3/15/18, 10:59 AM
#3

Sluta skriva ut smärtstillande. Men varför? Det är ju helt galet. Jag hade fått panik & ångest. Boka en tid & ta med dig någon.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
3/15/18, 11:03 AM
#4

#3 För att det är kodein och han tycker det är för starkt. Vet inte varför, för jag har haft dem i över ett år utan att han har sagt något om att dra ner eller ändra medicineringen. Men plötsligt nu kom bara beskedet "att bara ta vanlig Treo". Vilket jga testat och det använder jag som omväxling men hjälper inte mot den värsta smärtan.

Väntar på tidsbokning nu. Ska ta med min pojkvän som känner mig och kan bekräfta att jag inte fungerar när jag har ont. Nu när jag dessutom börjat arbetsträna känner jag att det är extra viktigt!

Zadeira
3/15/18, 11:04 AM
#5

#3 Och ja, ångesten är skyhög. Har inte självskadat de senaste två månaderna, det tog inte många sekunder innan jag gjorde det nu igen..

flocken
3/15/18, 11:07 AM
#6

#4 Jag äter ju tradolan varje dag. Senast sa min läkare till mig att öka dosen. Starkt, beroendeframkallande. Men välja mellan det & få sån smärta så jag blir liggandes i tårar och inte kunna röra mig. Lätt val. Hoppas det löser sig. Blir så arg. De kan få våra sjukdomar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Zadeira
3/15/18, 11:11 AM
#7

#6 Ja jag förstår inte vad som fick han att plötsligt tvärvända. Ingen motivering (fick besked vid 1177, inte telefon) utan bara "börja med vanliga Treo istället". Jag tycker dessutom inte det är rätt att plötsligt sådär ta bort det helt. Ingen utrappning eller minskning utan bara rakt av bryta en medicinering jag stått på över ett år. Det är fan inte rätt.

Flyingfaun
3/15/18, 7:25 PM
#8

Blir så ledsen av hur det går till inom sjukvården många gånger. Man behöver tålamod, uthållighet och ork för att kriga mot sjukvården. Kontakta verksamhetschefen för förklaring. Håll ut och kämpa på!

Zadeira
3/17/18, 7:01 AM
#9

#8 Tack. Jag ska ta med min pojkvän som är bättre på att stå upp för min än jag själv är.

Upp till toppen
Annons: