Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 269 ggr
flocken
2018-03-05 05:23

Godmorgon 5 mars

Välkommen måndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-03-05 05:26
#1

Lätt upp ur sängen idag. Jag kollar på " masterchef Australien " & denna vecka är det Heston blumenthal vecka. Min favorit kock någonsin. Åh vilken vecka det blir 👐👐

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
2018-03-05 12:16
#2

Blev inget jobb för mig idag. Jag blev jag "inlåst" hemma hos pojkvännen. Av en olyckshändelse hade han fått med sig båda nycklarna när han åkte till sitt jobb så jag kan inte lämna lägenheten fören han kommer hem igen om jag inte lämnar det olåst, och det vill jag inte. Chefen skrattade bara åt det och tyckte det var roligt, hon hade full förståelse för att jag blev hemma. Men skönt att få en extra vilodag.

flocken
2018-03-05 14:49
#3

#2 så det kan bli 😄 Är det detta som kallas fibro dimma? Stod på netto o letade strumpor åt yngsta sonen. Hörde Hej. Tittade upp som ett fån " vem Var?" Sa Hej tillbaka. Fortsatte leta rätt stl. " hade ni roligt igår? " vid dennes upprepningar o en hand på mig reagera jag. Tittade som ett fån igen " va? Vad gjorde jag igår?" Denne tittade på mig. Du var ju på Leos lekland med ××. " ja just det 💡"

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2018-03-05 14:53
#4

Jo! O skulle slänga ut godis till hundarna som de skulle leta efter. Ner med handen i fickan och kastade iväg en näve " klirr klirr" Låg småpengar i fickan som nu ligger i snön

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: