Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 697 ggr
flocken
2/21/18, 5:25 AM

Godmorgon 21 feb

Godmorgon dagen mitt i veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2/21/18, 5:26 AM
#1

Godmorgon 9 hundar med ut på promenad idag. Får se hur det går.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

RosaYlva
2/21/18, 5:53 AM
#2

Godmorgon. Idag skall jag gå till Dagcenter. Får se vad jag gör där för sticka kan jag inte göra då jag har en spricka i huden precis där stickorna nuddar huden.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Zadeira
2/21/18, 1:04 PM
#3

God middag. Har varit på min nya arbetsträning idag. Arkivet på ett museum. Spännande men gud vad slut jag är nu efter 2 timmar där!

flocken
2/21/18, 7:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#2 vad blev din dag? Hittade du något annat att göra? #3 spännande ☺ hoppas det kommer gå bra. ………………. Jag är trött & ont i ländryggen ner mot skinkorna. Vi var ute med hundarna i 3,5 timme. Imorgon åker mannen & barnen till stugan. Kommer hem på söndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

RosaYlva
2/21/18, 7:41 PM
#5

#4 Min dag blev bra trots att jag inte kunde sticka något. Åkte hem efter lunchen och sen dess har jag suttit vid datorn mer eller mindre. Sällskapade med mina dvärghamstrar en och en.

Bästaste hälsningar. Hjärta

 RosaYlvas personliga blogg

Upp till toppen
Annons: