Annons:
Etiketterhälsavälvaro
Läst 733 ggr
Mia-45
2018-02-17 10:44

Slut mentalt

Känner att jag är på väg att braka ihop snart. 
Det är såååå mycket runt omkring mej som tar sån energi. 

Jag har en hyresvärd som bråkar med mej och har gjort i snart 2 år. Så i slutet på februari ska det bli Tingsrätten. Men jag har Hyresgästföreningen med mej och jag vet att jag har rätten på min sida. 
Jag ska med in på öron för utprovning av hörapparat. 
In på öron för vidare utredning om min yrsel. 
Röntgen för utredning om reumatism. 
Utredning för eventuellt högt blodtryck. 
Krångel med AF då handläggaren har strulat till det med mitt avslutade aktivitetsstöd. 
Sonen med sina problem och jag står helt ensam i att hjälpa honom då hans pappa valde att flytta till Schweiz. Jag hjälper ju absolut gärna sonen med det han behöver hjälp med. Han är viktigast i det hela. Men även det kan kännas för mycket ibland. 

Det är med ganska tufft på jobbet. 

Känner att min enrgi är på väg att ta slut. Blir arg på folk och har kort stubin, gråtfärdig. 
Känner ofta att ingen ställer upp för mej…ingen hjälper mej. 

Men så tänker jag att det kommer bättre tider….stå ut.

Annons:
Maria
2018-02-17 11:33
#1

Usch vad jobbigt.😕

Det är ju sant som du säger att det kommer bättre tider men det är jobbigt när man är mitt upp i alltihop.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Zadeira
2018-02-17 11:36
#2

Fokusera på att göra en sak i taget och få ordning på en sak i taget. Det är helt värdelöst när allt kommer på en gång och då tror jag det är extra viktigt att man inte ser det som en alltför stor bild sammantaget utan bryter ner det i delar och överskådliga mål. Lättare att ta sig genom tycker jag.

Mia-45
2018-02-17 13:36
#3

Vart med mamma och syster på stan nu. Känner ingen glädje utan bara irritation. 
Höll på att börja spotta och fräsa men fick lägga band på mej. De har ju inte gjort nåt fel. 
Ville bara hem. 

Ja jag tar en sak i taget. Men känner mej ändå slut.

flocken
2018-02-17 16:12
#4

Ta en dag i taget. Jag vet själv hur det är när det är för mkt. Man blir tillslut knäpp. Man stressar upp sig för ingenting. En tur i skogen med mina hundar är bästa medicinen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: