Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 283 ggr
flocken
2018-02-17 07:03

Godmorgon 17 feb

Godmorgon lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-02-17 07:07
#1

Har blivit överkörd utav en truck. Fy mår skit. Hoppas jag hittar kroppen under dagen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2018-02-17 10:20
#2

God morgon

Usch och fy, flocken.  Är värken för jäklig nu?
Det är ungefär samma här. 
Och värk på så konstiga ställen. Är det kanske för att vädret ändrar på sej hela tiden? Kallt till plus….plus till kallt.

Zadeira
2018-02-17 11:34
#3

#2 Mia, jag lider också extra mycket av värk nu och tror som du att det är pga att vädret är så instabilt. Ena dagen har vi 3-4-minusgrader här och det är frost ute, nästa morgon är det 5+ och regnar.  Helt värdelöst.

flocken
2018-02-17 12:08
#4

Jag har en praktikant just nu. Får inte den vilan jag behöver & det lugnet. Är så ljud känslig. Jag blir helt utmattad. Vi har roligt men kroppen tar stryk. O vädret är värdelöst. Typ +5 på dagen & -8 på natten. Har jobbat ca 11 timmar/ dag denna vecka. Mannen ca 60 timmar denna vecka. Han hade egentligen 30 timmar denna vecka. Sen barnen och huset. Idag ska vi åka ut & äta lunch. Har man typ bara sovit ihop längtar man att vara tillsammans

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: