Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 298 ggr
flocken
2/14/18, 5:26 AM

Godmorgon 14 feb

Alla ❤ dag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2/14/18, 5:30 AM
#1

Alla❤ dag. Firar ni det? Jag tycker det känns så konstigt. Måste man ha en dag för att visa att man älskar någon? Men vi är väldigt kärleksfulla mot varandra. Har iaf lovat barnen något extra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Flyingfaun
2/14/18, 8:57 AM
#2

Inte speciellt förutom att umgås/mysa hela familjen och äta gott. Är fortfarande sjuk och barnen har friluftsdag så kvällens vanliga aktiviteter är avbokade.

[HundochKatt]
2/14/18, 11:46 AM
#3

Nej, jag firar inte alla hjärtans dag och håller med dig #1 om att måste man ha en speciell dag för att fira? Nej, jag tycker inte det utan det är väl köpmännen som tjänar mest på det. 

Däremot har jag en hund som fyller år just idag, en liten toypudel som blir 5 år. Det firar jag lite lätt med något extra gott att äta för hundarna.

Zadeira
2/14/18, 3:19 PM
#4

Jag brukar bara fira genom att umgås som vanligt med pojkvännen, middag framför en film i soffan och sådär. Men idag ska jag fira med låne-hunden hemma själva.

flocken
2/14/18, 6:21 PM
#5

Allt för att vi ska spendera pengar. Kom hem efter förmiddags promenaden och mannen hade köpt en bukett tulpaner och choklad. Barnen äter just nu chokladpudding med hallon.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: