Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 324 ggr
flocken
1/19/18, 5:29 AM

Godmorgon 19 jan

Godmorgon alla. Det bär fredag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
1/19/18, 5:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Godmorgon. Sovit kasst. Yngsta sonen har hostat. Ropat efter vatten. Vilken tur att pappa tagit ledigt så de kan vila ihop. Jag jobbar bara till halv 2. Vanligtvis till kl 5. Så känns bra med en halvdag Såhär såg det ut i onsdags hos mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
1/19/18, 7:04 AM
#2

#1 Åh så avis jag blir med alla hundar ❤️

Idag ska jag iväg till Ullared på shopping-äventyr. Vaknade med en jävla massa smärta, men det får gå ändå för Ullared åker man till en gång om året och det går inte att missa 😉

flocken
1/19/18, 10:51 AM
#3

#2 Du får gärna låna någon ;) Nej men fy! Ullared. Stort, människor. Är imponerad utav er som åker dit. Tycker vår lokala Ica affär kan vara jobbigt. Många gånger jag varit närapå panikångest & varit helt yr när det enl mig varit för mkt folk där.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
1/20/18, 8:01 AM
#4

#2 Det hade jag gärna. Bland bekanta är det jag som är hundvakt när det behövs och det känns alltid lika gott. Jag gillar att det gett mig perspektiv på så många olika raser och olika personligheter, vissa bondar man med direkt och andra är det tvärt om nästan en veckas lidande att behöva stå ut med varandra (skämtar, men ibland känns det nästan så).

Daghunden har jag ju numera bara typ varannan helg (men då hela helgen så det är ju mysigare) eftersom de flyttade till grannstaden.

En gång om året åker vi till Ullared, och så ska det vara 😃 Man får gå på ångestdämpande och smärtstillande, men vet man bara vad man ska ha brukar det gå rätt smidigt.

flocken
1/20/18, 8:06 AM
#5

#4 Jag förstår precis hur du menar med det att lära känna olika raser & individer. Vissa klickar man med direkt & vissa är inga man längtar efter. Även att jag har det som jobb så är det vissa man gillar mer än andra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: