Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 384 ggr
flocken
1/16/18, 5:30 AM

Godmorgon 16 jan

Godmorgon tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
1/16/18, 5:33 AM
#1

Godmorgon Åh har faktiskt sovit inatt. Mitt nya täcke är så stort o tjock så jag kryper in o syns knappt. Det är xtra varmt så passar mig perfekt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
1/16/18, 6:33 AM
#2

Åhhh vad härligt med ett sånt täcke. 😴
Har sovit sådär inatt. Katten kommer och väcker mej när han kommer in…hahahah…Så inatt har jag fått stänga dörrarna in till sovrummet. 
Vi får ta ett snack om det där, han och jag…hahha..🤪

Soligajag1
1/16/18, 7:08 AM
#3

Gomorron 🙂 

#1 Jag som trodde du hade en man som du kunde krypa dig in hos 😉

Det skulle nog jag göra , då. DET gjorde jag jämt när jag va gift, sambo , , han gnällde alltid att jag hade så kalla fötter 🙂 o sen när jag hade legat ihoptryckt hos honom blev jag varm o het. . 👍

#2 Åhh, , va mysigt . Stänga dörren till sovrummet , , det går inte för mina 2 katter , , då hoppar dem på handtaget tills dörren går upp eller står o jamar där utanför , , då får jag verkligen inte sova , , dem får helt enkelt sova med mig i sängen.  🐱🐱

( så tråkigt när bilderna blir upp o ner, måste fixa det sen ikväll)  Knatte o Tjatte heter mina söta grabbar , bröder är dem, 9 år fyllde dem förra året . Jisses vad tiden går , 10 år i år. 🙂

HH 🙂

flocken
1/16/18, 7:56 AM
#4

den där mannen bara snarkar  Jag ligger alltid nära o knuffas lite. Somnar oftast med en arm & ett ben på honom. Men när jag väl sover gårä ingen röra mig. Är så otroligt lätt väckt #2 köpte täcket på Jysk för 450 kr. Var rea på det nu. Väger ca 2.5 kg. #3 vilka söta kissar . Är tyvärr allergisk mot katt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1/16/18, 8:01 AM
#5

Snö storm. Se var jag ska ta vägen med alla hundar idag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
1/16/18, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

En tur i skogen i skydd mot stormen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Mia-45
1/16/18, 3:45 PM
#7

Soligajag…

Åhhh så fina katter. 😊
Jag hade andra katter…som tyvärr dog av ålder och en av sjukdom. När de skulle sova i sängen på natten hos mej så skulle de trampa och hålla på. Kunde inte sova för det då. Så de fick de inte vara i sängen på natten. 
Blev så automatiskt för denna jag har nu. Och han har heller aldrig protesterat utan sovit på andra ställen. Men sen blev han sjuk för några månader sedan och jag ville hålla koll på honom. Så då fick han sova i sängen. 
Men nu ränner han som bara den och lever illa och väcker mej..hahaha🤓

Har vart snöstorm här med. Men nu ösregnar det….🤔
De som brukar skotta här har lyckats skotta upp en vall så jag knappt kommer in i garaget. Nötter!!! 
Men som tur var tror jag det blir mildare så det försvinner.

Upp till toppen
Annons: