Annons:
Etikettbehandling-medicin
Läst 991 ggr
flocken
2018-01-14 20:29

Cellgifter

För många år sedan fick jag cellgifter utskrivet för min svåra värk. Jag tog dom inte då vi planerade ett barn till. Nu ska jag snart till läkaren igen & funderar på att föreslå cellgifter Jag klarar snart inte av de vanliga sysslorna. Bara laga mat & stå upp gör mig gråtfärdig. Har tappat flera kg i vikt eftersom smärtan vägrar ge med sig. Gör ont att tugga, lyfta gaffeln, sitta, ligga, gå. Sover om jag har tur 5-6 timmar/ natt. Har någon erfarenheter utav cellgifter vid svår värk? Har både fibromyalgi och bechtrews

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Mia-45
2018-01-15 16:27
#1

Har ingen erfarenhet av det.
Bara att min mamma tar det mot sin reumatism. 
Cellgifter är inte bra i längden då det slår ut andra delar av organ. 
Men vad ska man göra? Det är som att välja mellan pest och kolera. 

Kram på dej ❤️

flocken
2018-01-15 18:06
#2

Jag vet att man kan må dåligt när man har tagit tabletterna. Men man kommer tillslut till en punkt då man inte orkar mer. Jag är allergisk mot olika mediciner på det. Så vad som funkar inte. Jag ska träffa en ny läkare. Så får se vad som händer. Är rädd att jag kommer bryta ihop helt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2018-01-16 06:31
#3

Jag förstår dej. 
Man tar till vad som kan hjälpa. 

Bryt ihop. Håll inte igen. Ibland måste man bara. 

Kraam 🌺

flocken
2018-01-16 07:59
#4

Ska träffa läkaren om en vecka. Se vad som händer. Man är väl orolig att inte tas på allvar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2018-01-16 16:58
#5

Jag hoppas du tas på allvar. 
Berätta sen.

Upp till toppen
Annons: