Annons:
Etikettprathörnan
Läst 669 ggr
flocken
12/26/17, 7:26 AM

Snart nyår

Ja snart är det nyår. Vad ska ni hitta på årets sista dag?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Zadeira
12/26/17, 7:34 AM
#1

Absolut ingenting. Pojkvännen och jag har planerat en dag utan något särskilt. Hade tänk gå i pyjamas hela dagen, sen mot midnatt går vi ut utanför och tittar på raketer.

flocken
12/26/17, 7:34 AM
#2

Vi ska fira nyår ute vid stugan för första gången. Dexter har posttraumatisk stress så vi flyr. Har redan börjat med lugnande. Vi åker så fort Vi kan. Senast torsdag. Min bil ska in till glasmästaren imorgon & byta ruta. Under självaste nyår blir det nog att tända en brasa ute vid strandkanten. Sen grilla korv. Vill att hundarna ska få rusa av sig. Sen får vi hålla oss inne & bara ta ut dom i koppel. 3 rätters middag. God dricka så även matte håller sig lugn. Vi släpper upp lyktor. Allt som låter är förbjförbjudet i vår familj

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Leifsdotra
12/28/17, 3:11 PM
#3

Vi ska ha nyårsfirandet här hemma med goda vänner. Tänkte bjuda på trerättersmiddag och bara ta det lugnt🙂 Maken älskar att laga mat så jag behöver bara fixa efterrätten och duka, resten fixar han ❤️

Zadeira
12/28/17, 4:49 PM
#4

Haha, idag trillade plötsligt två inbjudningar in från olika håll. Jag som trodde vi skulle sitta ensamma i pyjamas typ och sova fram till fyrverkerierna. Men om jag får bestämma nu när vi fått inbjudan så åker vi till hundkompisarna ute mitt ute på landet.

De extremt "sjukdomsvänliga". De har full insikt i mina psykiska problem (i alla fall en av dem lider av liknande problem med bland annat ångest). Dessutom har de full koll på min fibromyalgi och mina andra krämpor med kroppen och de ser alltid till att jag får välja alternativen som blir bäst med ex sittande, om jag behöver röra mig, ta en tupplus på gästsängen eller vilket som. De är alltid så noga med att jag får de bästa alternativen av allt. Dessutom erbjuder de ALLTID skjuts hem på minuten (trots att det tar ca 30 minuter med bil) om det så är att jag behöver komma hem.

flocken
12/28/17, 7:27 PM
#5

#4 att åka ut till hundkompisarna låter ju inte fel. Vi ska på nyår åka ut & grilla över öppen eld. Tälja pinne & grilla korv. Min mans kusin med familj följer oxå med. Vi försöker göra något ute i naturen årets sista dag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: