Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 319 ggr
flocken
2017-12-16 05:53

Godmorgon 16 dec

Lördag 🎅

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2017-12-16 05:56
#1

Så skönt med lördag. Vaknade tidigt idag. Börjar tröttna på att ha Så ont. Kan det inte gå ner till normal nivå igen?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2017-12-16 07:19
#2

Gomorron . 

Ja, håller med , skönt med Lördag och ledighet!! 🙂👍 

Blir en slappar dag med film, tvättar nu , ( är en morron tupp) 

Sedan en promenad till Affären , ska hämta paket . 🙂

Gå hem för att laga mat ( matlådor till nästa vecka) .

#1  Hoppas din värk släpper !  🌺

HH 🙂

Zadeira
2017-12-16 10:48
#3

God morgon!

Idag firar jag och pojkvännen 6 år ihop. Känns helt galet! Vi ska ner och äta lunchbuffe på Rosegarden. 

Ikväll och över natten ska bonushunden vara hos oss och sova över, så det känns som det kommer bli en helt okej dag det här trots smärta.

flocken
2017-12-16 20:50
#4

#2 är också uppe tidigt & ofta åker en tvättmaskin på. #3 Grattis ☺ visst går tiden fort. 13 år med min man. Var bara 21 när vi träffades. Han 23. Här har det varit full fart sen innan 9. Började med att städa 2 stora burar. Satte på knäck. Medans det kokade gjorde barnen pepparkakor. Var 5 killar här idag. Mina 2 & en väninna & hennes 3 barn. Sen gjorde vi apelsiner med nejlikor. Ett annat godis med tranbär & mörk choklad + lite annat gott i. Kokat skinka, kokat gristunga, lagt in sill, gjort taco gratäng till middag. Kommer få lida imorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: