Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 378 ggr
flocken
12/15/17, 5:33 AM

Godmorgon 15 dec

Fredag 🍻

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
12/15/17, 5:36 AM
#1

Denna vecka har sprungit iväg. En vecka till sen lite ledigt. Min rygg känns ok idag. Stel och öm. Men kunde varit värre

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
12/15/17, 6:17 AM
#2

Godmorgon , , 🙂

1 grad här i Västerås , , inte kallt , skönt!! 

Kanske tar en promenad till stan, , skolan. 

Ja, , skönt med något ledigt , , 23-26 , sen kör vi igen , prov till o med på torsdagen! 

Jag tog Voltaren i morse , , hade oxå värk i ryggen sen igår, en tuff dag! 

Ha det gott!! Kram 🤗

HH 🙂

Zadeira
12/15/17, 8:13 AM
#3

God morgon. Vaknade och känner mig överkörd av ett tåg. Inte bara smärtan som är värre än vanligt, utan jag känner mig sp fruktansvärt svag.

Tänker börja morgonen med en kopp kaffe framför en film, så får jag se om jag somnar om eller om kroppen vaknar till liv.

Leifsdotra
12/15/17, 9:19 AM
#4

Fredag betyder gemensam frukost på jobbet. Vi turas om att köpa mackor och pålägg enligt rullande schema och vi är 15 st som är med på listan. Så en gång per halvår (eftersom vi har sommar och juluppehåll) köper man en massa frukost till gänget och de andra fredagarna får man gofrukost gratis 🙂

flocken
12/15/17, 7:42 PM
#5

#2 tror jag är Ledig i 10 dagar. Ska ut till stugan över nyår pga posttraumatisk stress hos hunden. Bort från alla raketer. #3 Jo den känslan känner jag igen. Är inte speciellt pigg. Hoppas du mår lite bättre nu ikväll #4 Så härligt det låter ☺ vi tog xtra god frukost med familjen. Macka med julskinka & kokt ägg vid sidan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: