Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 797 ggr
flocken
2017-11-25 07:04

Godmorgon 25 nov

Godmorgon lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2017-11-25 07:06
#1

Äntligen har jag sovit. Gårdagen var hemsk. Alldeles för lite sömn & smärta från helvetet. Ut med båten idag innan den ska upp på land. Ut till stugan o jul pynta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2017-11-25 08:02
#2

Gomorron !  

#1  Så skönt för dig att du har sovit .  Det behöver man för att orka , , 🙂

Hoppas smärtan är bättre nu.🌺

Jag ska väl inte säga det egentligen, men jag har inga problem med att somna, , o allra helst inte Fredag kväll, , då är jag helt slut i skallen efter allt pluggande + kökspraktik. Igår bakade jag bröd, pannacotta  och kladdkaka. 🙂 

Ville ta en "runda" på stan, kolla lite på nåt snyggt till Julen men orkade inte , ville bara hem.  🙂

HH 🙂

Zadeira
2017-11-25 12:40
#3

God morgon, eller snarare lunch ;)

Sov uselt med mardrömmar hela natten, och smärta. Ikväll och över natten ska jag ha daghunden, så kommer nog sova bättre med honom intill mig även om jag vaknar oftare för att han ligger så nära. 

Smärtan är tyngre idag än på länge, skulle fått min recept förnyat på smärtstillande i veckan men tydligen så missade läkaren det och mina smärtstillande är slut. Kul. NOT!

flocken
2017-11-25 14:34
#4

#1 Jag brukar sova bra. Men 2 av hundarna skulle busa hela så fick dela av huset. Blir jag störd stiger smärtan & har svårt att koppla av igen. Pannacotta är så gott. #2 missa & skriva ut medicin.. fy stackare. Skulle inte vilja vara utan mina mediciner. Funkar inte utan Vi är ute i stugan tills imorgon. Har precis låtit hundarna rusa av sig. Både med promenad & bredvid fyrhjulingen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
2017-11-25 15:03
#5

#3 Nej, man blir lite irriterad. 

Vad mysigt det låter. Vad har du för hundar? Hunden jag passar är en cocker spaniel-kille.

flocken
2017-11-25 15:31
#6

#5 min egna är en leonberger/ amstaff på snart 2 år - Dexter. Vår tillfälliga är en schäfer/ labrador på 4 år - Pelé. Jag jobbar med hundar så rätt skönt med helg o bara ha sina egna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: