Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 1508 ggr
flocken
11/24/17, 5:36 AM

Denna värk

Åh jag blir så trött på att ha så ont. Varenda dag. Jag brukar inte gnälla. Men när man inte kan sova . Man går omkring o tårarna rinner. Lyckats sova några timmar på soffan iaf. Samtidigt som jag avskyr dessa hemska sjukdomar vill jag inte ha tillbaka livet innan jag blev sjuk. Har ändrat livet så det passar mig. Har världens bästa jobb. Men när man får såhär ont… O det värsta är att det inte syns..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[HundochKatt]
11/24/17, 6:34 AM
#1

Här är en till som är vaken pga värken. Nu är det inte den värsta smärtan som jag brukar ha ibland, men ändå, känna varenda muskel som värker. 

Och nej, det syns inte, så människor runt omkring förstår inte det där riktigt. 

Längtar till våren och sommaren, då mår min kropp som bäst. Avskyr därmed vintern och ser inte fram emot julen heller. Visst är det fint med snö, när den väl kommer och ligger kvar men den här förbaskade kylan och blåsten kan jag vara utan.

Aleya
11/24/17, 6:48 AM
#2

Lider själv av värk. Konstant. Och igår så opad jag mig. Men jag får inte sova alls. Korta stunder och det är vidrigt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[HundochKatt]
11/24/17, 6:53 AM
#3

Inte undra på att man är trött jämt. Men jag måste säga att sedan jag började med Mirtazapin för ångest och depressioner (samt sömnen) 2010 då jag blev utförsäkrad första gången så sover jag faktiskt bättre när jag väl kommer i säng. Men jag är dålig på att ta den i tid dvs. planera mitt sänggående, så jag får liksom vänta in den innan den börjar verka.

flocken
11/24/17, 7:14 AM
#4

Blev ca 4,5 timme sömn. O när jag vet att jag ska jobba till 21-22 ikväll.. blä.. Jag tar naturläkemedel när jag har svårt att koppla av o sova. Men vid midnatt kändes det onödigt när jag går upp 5.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annajonsson1
12/28/17, 9:11 AM
#5

Hej alla fibro vänner ! Jag är ny här . Sjuk i 17 år ich har inte jobbat sedan 2010. Mår dålig men FK tycker att jag ska börja jobba igen . Jag är utbildad förskollärare och vet inte vad jag kan jobba just nu med . Vad jobbar ni med , vilken jobb klarar ni ?

Annajonsson1
12/28/17, 9:56 AM
#6

Förlåt, mott inlägg hamnade fel, jag vet inte hur jag ska ta bort den.

Annons:
flocken
12/28/17, 12:43 PM
#7

Jag fixar det. Skriv gärna ett nytt inlägg med dinn fråga

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: