Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 506 ggr
flocken
11/24/17, 5:15 AM

Godmorgon 24 november

Godmorgon fredag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
11/24/17, 5:18 AM
#1

Godmorgon alla Usel natt då 2 /3 hundar vägrade sova. Trots nästan 1 mil promenad igår. Ja o en del var lösa i skogen så de gick/ sprang ännu mera. Inskolning av 6 mån valp idag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Leifsdotra
11/24/17, 9:13 AM
#2

Godmorgon i blötvädret, åtminstone här! Vi har 4 plusgrader och nu har det mesta av snön töat bort, skönt att slippa halkan men blött blir det🙂 Min gamle Springer Spaniel har fått dålig pälskvalitet efter kastrering och än värre nu på äldre dagar. Så att torka med handduk innebär tovor som ska redas ut och han gillar inte att bli borstad. Han accepterar det, men visar sitt ogillande genom att nafsa i borsten (aldrig den som borstar såklart, det hade inte varit ok!). Leonbergertiken vill bara leka när man ska torka henne🙂

Zadeira
11/24/17, 11:14 AM
#3

God morgon. Varit hos min samtalskontakt nu under morgonen. Kom hem och precis då ringer telefonen och jag skulle tydligen varit på uppföljningsmöte med Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan, men det hade helt försvunnit ur minnet trots att det står i kalendern… Skit när man får fibrohjärna och inte ens minns om man gått upp ur sängen ;)

Upp till toppen
Annons: