Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 750 ggr
flocken
11/20/17, 5:23 AM

Godmorgon 20 nov

Godmorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
11/20/17, 5:25 AM
#1

Runt 0 ute. Ytterst lite snö på gräset. Ännu en kass natt med mkt värk. Framförallt nacke , bröstrygg, skuldror & ner över axlar o överarmar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Leifsdotra
11/20/17, 9:31 AM
#2

Här snöade det igår kväll så vi har ett tunt vitt lager igen som i början på förra veckan. Det låg kvar till fredag morgon då det var varmare ute. Ska man tro prognosen så blir det ungefär lika den här veckan för det skulle bli uppemot 6 plusgrader på torsdag-fredag. 

Än så länge har jag helgen kvar i kroppen - dvs jag mår helt ok. Ingen spänningsvärk i nacke-axlar-rygg eftersom jag varit igång och rört mig. Jag är väl knappast lika effektiv som för några år sedan, men tar jag det i min takt så är lättare kroppsarbete helt klart bättre för mig än det eviga stillasittandet på kontoret på vardagarna.

Zadeira
11/20/17, 4:16 PM
#3

God eftermiddag.

Ont som tusan idag men fick ändå ändan ur soffan och uträttade ett par ärenden under dagen. Nu hemma och bara slappar igen.

flocken
11/20/17, 6:25 PM
#4

#2 vad skönt det är när man mår helt ok. Man får njuta. #3 det är inte lätt att ta tag o göra saker när man har ont. Man får göra sitt bästa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: