Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 949 ggr
flocken
2017-11-19 07:08

Morgon stelhet

Hur många av er lider av morgon stelhet? Jag har ju 2 olika sjukdomar så ibland vet jag inte om det är fibron eller bechtrews som känns av mest. Jag är fruktansvärt stel på förnatten o morgonen. Bara gå på toa är ett helt bestyr.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Mia-45
2017-11-19 09:23
#1

Jo tack…det där känner jag igen. 

Men jag har mer besvär av detta på kvällarna när jag jobbat och vart igång en hel dag. Lägger/sätter jag mej då i soffan en stund så tar det ett tag innan jag kan gå ordentligt. Jag haltar/hasar mej fram. 
Under fötterna känns det som om jag går på ballonger. 
Morgonstelhet har jag med men det går ändå över ganska fort.

flocken
2017-11-19 12:59
#2

Är tacksam för att jag har ett jobb där jag kan vila o röra på mig som jag behöver. Fötterna ska vi inte tala om. Smärta under fötterna är fruktansvärt. Idag blir jag inte ok. Känner mig som 95 år

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2017-11-19 13:19
#3

Jo jag har väl egentligen ett sådant jobb jag med. Som är anpassat. 
Men just nu är vi nystartade och saknar personal….så då blir det att man får springa extra.

Leifsdotra
2017-11-20 09:26
#4

Ja, just fötterna har jag problem med 😕 Morgon och kväll går det inte så snabbt att förflytta sig till en början, men det går över efter en kort stund så det är ju bra åtminstone!

flocken
2017-11-20 18:27
#5

#4 jag går snett o vint med fötterna. Gärna lite på tå. Gå utan tofflor är nästan omöjligt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[HundochKatt]
2017-11-24 06:39
#6

Jodå, här är också en som är stel och behöver tid för att få kroppen igång när jag går upp. 

Har ni kollat era fötter? Förvisso har jag ont när jag stått och gått en hel dag utan vila, men det blev mycket bättre sedan det konstaterades att jag är plattfotad och fick ortopediska skoinlägg. Rena rama himmelriket blev det för mig för då kunde jag börja ta långpromenader igen med hundarna. 

Inomhus går jag alltid med Scholl tofflor, annars får jag ont i fötterna.

Annons:
flocken
2017-11-24 07:19
#7

Har kollat mina fötter och mina " fett dynor" under fötterna är borta så går egentligen rakt på skelettet. sådär lagom skönt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: