Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 265 ggr
flocken
2017-11-17 06:33

Godmorgon 17 nov

Fredag 👊

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2017-11-17 06:37
#1

Tog sovmorgon till 6.15. Massage kl 9. Resten av familjen är oxå hemma lediga då de ska till Stockholm för att titta på monster jam. Jag ska hälsa på en kund på lördag som byggt ut sin stuga. Nyfiken på resultatet. O så får hundarna leka. På söndag Kalmar o Biltema.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Leifsdotra
2017-11-17 08:48
#2

Godmorgon!

Vaknade runt halv tre och kunde inte somna om, så jag gick ner och satte på TVn. Sen slocknade jag såklart en halvtimme innan klockan ringde så nu är jag supertrött!

Men det blir långlunch och presentshoppning med maken på lunchen idag🙂 Imorgon ska jag göra tårta på förmiddagen och sen åker vi på kalas på eftermiddagen, barnens kusin fyller år. 

I övrigt ska vi ägna oss åt djuren som vanligt ❤️

Zadeira
2017-11-17 10:26
#3

God förmiddag. Varit uppe sedan halv nio och inte gjort något särskilt. Ska hem till pojkvännen i eftermiddag och vara där hela helgen, men det blir en lugn helg och vi ska bara vara hemma.

flocken
2017-11-17 12:15
#4

Sol från blå himmel o ca +7. Blir snart en promenad med Dexter.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: